    From: Tadeusz Zalewski <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zmiana nazwy ulicy
    Date: Mon, 19 Dec 2005 07:17:06 +0100

    Cześć!

    Dzwonię do gminy z prośbą o wyrównanie drogi na zimę. Podaje ulicę i
    nagle się dowiaduję, że ja już nie mieszkam na ulicy Leśnej tylko na
    Cichej. Pani mnie informuje, że rada podjeła uchwałę na wniosek
    mieszkańców i wielce zdziwiona, że o niczym nie wiem.
    Jeśli chodzi o mieszkańców to na tej ulicy mieszka tylko moja rodzina i
    rodzina, która wprowadziła się w zeszłym roku, więc tylko oni mogli
    złożyć taki wniosek. Teraz moje pytania:
    1. Prawdopodobnie ta druga rodzina nie była jeszcze zameldowana, więc
    czy mogła złożyć taki wniosek?
    2. Tamta rodzina jest mniej liczna, więc czy taki wniosek mógł wpłynąć
    bez naszej(mojej rodziny) wiedzy?
    3. Czy gmina może sobie w dowolnym momencie zmieniać nazwę ulicy na jaką
    jej się podoba? (Mi się ta nazwa średnio podoba)
    4. Jak gmina powinna mnie poinformować o zmianie nazwy?
    5. Czy skoro mnie nie poinformowali nie musze zmieniać dokumentów?
    6. Kto ponosi koszt wymiany dokumentów, gmina, czy ja?