  • 1. Data: 2004-09-09 06:01:52
    Temat: zwolnienie z pracy
    Od: "T." <t...@g...pl>

    Witam.
    Mam pytanie odnosnie prawa pracy. Czy jest mozliwe zeby pracodawca zwolnil
    pracownika (nie dyscyplinarnie) i zabronil mu z dnia na dzien wstepu na
    teren zakladu pracy ? Pracownikowi przysluguje okres wypowiedzenia.

    Pozdrawiam

    T.

  • 2. Data: 2004-09-09 09:55:37
    Temat: Re: zwolnienie z pracy
    Od: "wojcio" <w...@p...onet.pl>

    Może wypowiedzenie bez obowiązku świadczenia pracy.
    Ale zapłaci ci za cały czas wypowiedzenia.