  • 1. Data: 2003-04-27 19:09:36
    Temat: zmiana kwalifikacji prawnej
    Od: "kate" <o...@p...onet.pl>

    witam,
    czy ktos móglby mi poradzic, jak zmienic kwalifikace prawna czynu w
    powództwie cywilnym (prawo pracy) jeszcze przed rozpoczeciem przewodu
    sadowego - sprawie nia nadano numeru ani nie wyznaczono terminu rozprawy.
    chodzi mi o to, do kogo skierowac wniosek i jak go zredagowac. obawiam sie,
    ze pierwotne powództo moze zostac odrzucone przez sad, uzasadnienie drugiego
    jest znacznie bardziej wiarygodne i opiera sie na orzeczeniach SN.

    z góry dziekuje za wszelka pomoc,
    Kasia

  • 2. Data: 2003-04-27 21:20:30
    Temat: Re: zmiana kwalifikacji prawnej
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "kate" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    drugiego
    > jest znacznie bardziej wiarygodne i opiera sie na orzeczeniach SN.

    Napisz pismo skierowane do Sądu do którego złozyłaś pozew i w którym
    zmienisz swoje żądanie.
    W uzasadnieniu napisz, iz w dniu takim to a takim złożyłaś pozew ale z uwagi
    na nowe okoliczności zmieniasz powództwo w nastepujący sposób. I opisz co
    chcesz wraz z uzasadnieniem i orzecznictwem.
    Pismo w tylu egzemplarzach w ile potrzeba.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2003-04-28 07:18:41
    Od: "kate" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > chcesz wraz z uzasadnieniem i orzecznictwem.
    > Pismo w tylu egzemplarzach w ile potrzeba.

    wielkie dzieki!
    Kasia

  • 4. Data: 2003-04-28 08:18:34
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    kate wrote:
    > wielkie dzieki!

    Sąd i tak nie sam ocenia kwalifikację prawną.

    KG