  • 1. Data: 2003-05-05 14:25:55
    Temat: zmiana dowodu = zmiana paszportu???
    Od: "Solos" <s...@o...pl>

    czy zmiana dowodu osobistego pociaga za soba koniecznosc wyrobienia nowego
    paszportu czy mozna miec nowy dowod i zostac przy starym paszporcie???

  • 2. Data: 2003-05-05 17:27:40
    Temat: Re: zmiana dowodu = zmiana paszportu???
    Od: "jedrus4" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Solos" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy zmiana dowodu osobistego pociaga za soba koniecznosc wyrobienia nowego
    > paszportu czy mozna miec nowy dowod i zostac przy starym paszporcie???

    a jak zmieniasz rower to musisz zmienic tez samochod?

    nie ;D
    i tu tez tak jest..........

    Pozdrawiam

    jedrus4 & czerwony 1300 '67 nieustannie w remoncie ;]
    http://www.garbatabaza.prv.pl- najwieksza w Polsce niezalezna baza
    milosnikow VW - dopisz sie!
    http://www.jedrus4.prv.pl - troche o mnie i moim garbusku :D

  • 3. Data: 2003-05-05 19:02:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeżeli nie ulegają zmianie dane zawarte w paszporcie, to nie ma potrzeby
    jego wymiany. Mnie do głowy przychodzi tylko konieczność zmiany paszportu z
    powodu zmiany nazwiska. W sumie w paszporcie jest mało danych, które mogą
    ulec zmianie.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-