eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozlecenie czyszczenia studni- odpowiedzialnosc w razie wypadku? › zlecenie czyszczenia studni- odpowiedzialnosc w razie wypadku?
  • Data: 2009-09-27 08:40:30
    Temat: zlecenie czyszczenia studni- odpowiedzialnosc w razie wypadku?
    Od: "Michał" <gg:2200099@mail.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    musze wyczyscic studnie na dzialce- woda okolo 7m ponizej gruntu, sam sie za
    takie rzeczy nie biore i chcialem wziac "fachowcow". Ostatnio bylo glosno o
    wypadku gdzie 3 osoby sie udusily stad moje pytanie- kto odpowiada w
    momencie kiedy sie cos stanie? umawiam sie z panem Mietkiem na wyczyszczenie
    studni, robi to od wielu lat itp, wiec podobno wie co robi ale jednak...
    firmy nie ma, f-ry nie wystawia.
    Domyslame sie ze jesli wezme firme - nic mnie nie interesuje, a co w
    przypadku pana Mietka kiedy cos sie stanie?
    --
    Pozdrawiam,
    Michał