  • 1. Data: 2006-05-10 09:08:08
    Temat: prawomocny nakaz zapłaty a odmowa informacji spółdzielni czy dłużnik ma lokal własnościowy
    Od: "mareK" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam taki problem posiadam prawomocny nakaz zapłaty z klauzulą wykonalności,
    gdzie napisano ,że wszystkie instytucje i urzędy zobowiązane sa udzielić
    pomocy itp.
    Przed złozeniem do komornika ,który życzy sobie podania z czego ma byc
    egzekucja, chciałem sie dowiedzieć czy mieszkanie dłużnika jest jego
    własnością.
    Gdyby była księga to sprawa prosta, kazdy może sprawdzić.
    Ale to jest spółdzielnia, gdzie wizyta skończyła się informacją, podobno po
    konsultacji z prawnikiem, że nie jestem włascicielem mieszkania, a więc
    według ich definicji osobą postronną.
    To, że mam prawomocny wyrok na właściciela mieszkania ich nie interesuje i
    żadnych informacji mi nie udzielą.
    Może, ktos wie co zrobić w tej sytuacji i czy mają racje?
    Pozdrawiam

    mareK

  • 2. Data: 2006-05-10 13:08:51
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    mareK wrote:
> [...]
    > żadnych informacji mi nie udzielą.
    > Może, ktos wie co zrobić w tej sytuacji i czy mają racje?

    Napisz komornikowi, ze ma mieszkanie w spółdzielni X, a on sobie sam
    sprawdzi.