  • 1. Data: 2005-05-20 12:55:31
    Temat: zielona karta
    Od: "Bozoo" <...@...com>

    Witam.
    Takie małe pytanko, do obeznanych.
    Dawniej aby wyjechać za granicę, trzeba było mieć tzw. zieloną kartę
    na samochód. Pytanie jak to jest teraz - chcę wyjechac na Słowację
    i nie wiem czy coś w podobnym stylu jest wymagane.
    I przy okazji - czy można przejechac na stary dowód? (konkretnie,
    czy w Barwinku przepuszcają :))

    Z góry dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-05-20 13:16:01
    Temat: Re: zielona karta
    Od: "Mazi" <p...@m...com.pl>

    > Dawniej aby wyjechać za granicę, trzeba było mieć tzw. zieloną kartę
    > na samochód. Pytanie jak to jest teraz - chcę wyjechac na Słowację
    > i nie wiem czy coś w podobnym stylu jest wymagane.

    We wszystkich krajach UE mozesz jezdzic majac zwykle ubezpieczenie OC - nie
    musisz miec zielonej karty.

    > I przy okazji - czy można przejechac na stary dowód? (konkretnie,
    > czy w Barwinku przepuszcają :))

    Nie powinno byc zadnych problemow

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 3. Data: 2005-05-20 17:01:13
    Od: Piotr Wojcicki <pwl@NO_SPAM.4me.pl>

    Mazi napisał(a):

    > We wszystkich krajach UE mozesz jezdzic majac zwykle ubezpieczenie OC - nie
    > musisz miec zielonej karty.

    Czy nie ma problemow rowniez z Wielka Brytania ?
    Gdzies czytalem ze samochod nie zarejestrowany na wyspie musi opuscic
    kraj najpozniej pol roku po wjechaniu.
    Czy to prawda ?

  • 4. Data: 2005-05-20 17:23:25
    Od: "Bozoo" <p...@z...kom.pl>

    > We wszystkich krajach UE mozesz jezdzic majac zwykle ubezpieczenie OC -
    > nie musisz miec zielonej karty.
    Cieszy mnie to.

    > Nie powinno byc zadnych problemow
    Spotkałem się z tezą, że na stary nie. Że tylko
    na nowy puszczają. Są gdzieś na to przepisy?

    W każdym razie dzięki za pomoc.

  • 5. Data: 2005-05-20 20:22:47
    Od: "Piotr Mazur" <p...@m...com.pl>

    > Spotkałem się z tezą, że na stary nie. Że tylko
    > na nowy puszczają. Są gdzieś na to przepisy?

    Ja przekraczalem granice na stary dowod z Niemcami i Czechami i nie bylo
    zadnych problemow. Ze Slowacja powinno byc podobnie.

  • 6. Data: 2005-05-20 20:24:01
    Od: "Piotr Mazur" <p...@m...com.pl>

    > Czy nie ma problemow rowniez z Wielka Brytania ?
    > Gdzies czytalem ze samochod nie zarejestrowany na wyspie musi opuscic
    > kraj najpozniej pol roku po wjechaniu.
    > Czy to prawda ?

    Niestety nie wiem tego dokladnie - trzeba by gdzies poszukac w przepisach.