  • 1. Data: 2005-05-20 10:33:05
    Temat: Ustanowienie wspolwlasnosci mieszkania
    Od: "Mazi" <p...@m...com.pl>

    Witam
    Pytanie jak w temacie.
    Mam mieszkanie, ktore jest wylacznie moja wlasnosca.
    Chcialbym ustanowic wspolwlasnosc mieszkania dla zony.
    Gdzie takie sprawy musze zalatwiac: u Notariusza czy jeszcze gdzies? -
    dodam, ze mam na to mieszkanie kredyt hipoteczny.
    Z jakimi kosztami musze sie liczyc jesli wartosc mieszkania wynosi okolo 110
    000 zl?

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 2. Data: 2005-05-21 06:05:33
    Temat: Re: Ustanowienie wspolwlasnosci mieszkania
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mazi napisał(a):

> [...]
    > dodam, ze mam na to mieszkanie kredyt hipoteczny.
    > Z jakimi kosztami musze sie liczyc jesli wartosc mieszkania wynosi okolo 110

    Musisz to zrobić u notariusza.

    Ale nie rób tego po co ci to !!!

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-05-21 13:42:37
    Temat: Re: Ustanowienie wspólwlasnosci mieszkania
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Przychylam się do przedpiscy.
    JaC

  • 4. Data: 2005-05-21 17:10:35
    Od: "Piotr Mazur" <p...@m...com.pl>

    > Ale nie rób tego po co ci to !!!

    Musze to zrobic ze wzgledu na to, ze moja obecna zona chce sprzedac swoje
    mieszkanie i pieniadze przeznaczyc na splate mojego kredytu.
    Musi byc wspolwlascicielka poniewaz mieszkanie zona ma krocej niz 5 lat i
    przy sprzedazy musialaby zaplacic 10% podatku a gdy przeznaczy te pieniadze
    na splate kredytu mieszkania, ktorego jest wspolwlascicielka to nie musi
    placic podatku.

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 5. Data: 2005-05-21 19:06:21
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Dobrze, sprzedaj żonie połowę swojego mieszkania w takim razie, a za uzyskane środki
    spłacisz kredyt.
    JaC