  • 1. Data: 2005-05-20 10:50:49
    Temat: Termin na odebranie awizowanej przesylki sadowej
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Niedawno dowiedzialem sie na poczcie ze zgodnie z jakimis tam nowymi
    przepisami nie ma juz czegos takiego jak 7 dniowy termin na podjecie
    awizowanej przeslylki z sadu z US itd ....
    Az tu nagle dostaje awizo na pismo z sadu i pisze ze mam 7 dni na odebranie
    przesylki ..........

    Jakie sa obecne uwarunkowania prawne dotyczace togo tematu
    TB

  • 2. Data: 2005-05-20 11:32:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tomasz Bednarz napisał(a):
> [...]
    > przesylki ..........
    >
    > Jakie sa obecne uwarunkowania prawne dotyczace togo tematu

    Teraz są dwa awiza po 7 dni. Kiedyś było jedno.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-05-20 11:57:33
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > Teraz są dwa awiza po 7 dni. Kiedyś było jedno.

    czyli jak? jedno dostaje na 7 dni i jak nie odbiore to od tego terminu
    dostaje drugie znow na 7 dni?

    TB

  • 4. Data: 2005-05-20 12:05:35
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Tomasz Bednarz napisał(a):
    > czyli jak? jedno dostaje na 7 dni i jak nie odbiore to od tego terminu
    > dostaje drugie znow na 7 dni?

    tak

    KG

  • 5. Data: 2005-05-20 12:45:00
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 20 May 2005 13:57:33 +0200,
    Tomasz Bednarz <t...@i...pl> screamed:

    > czyli jak? jedno dostaje na 7 dni i jak nie odbiore to od tego terminu
    > dostaje drugie znow na 7 dni?

    Dokladnie. Dostaniesz awizo powtorne. Dopiero potem - do nadawcy.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 14:44:33 user up 10617 days, 2:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    necrophilia, n.: Dropping in for a cold one.

  • 6. Data: 2005-05-20 14:10:30
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Mnie też taki temat interesuje. Dajcie jeszcze z łaski swojej podstawę
    prawną, z czego to wynika.
    Jack

  • 7. Data: 2005-05-20 16:03:31
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Jacek napisał(a):
    > Mnie też taki temat interesuje. Dajcie jeszcze z łaski swojej podstawę
    > prawną, z czego to wynika.

    rozporządzenie w sprawie szczegółowego trybu doręczania pism sądowych
    przez pocztę w postępowaniu cywilnym i odpowiednie rozporządzenie w
    postępowaniu karnym

    KG