  • 131. Data: 2007-10-09 05:48:18
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    news:slrnfgl7vt.st2.joshua@tau.ceti.pl...

    > Czyli durne prawo powinno zostać zmienione.

    Zmieniaj;)

    >Jeśli policjant ma możliwość zweryfikowania uprawnień kierowcy, to równie
    >dobrze >powinien mu wydać (razem z mandatem, rzecz jasna - odświeży pamięć)
    >kwitek >uprawniający do dalszej jazdy.

    Ale na to musi mu zezwalać prawo. A "durne" społeczeństwo (składające się z
    takich jak ty i ja) takiego prawa mu nie daje. Czujesz się durniem?

    > A co do pięknej gadki o wykroczeniach - skoro policjant może puścić
    > takiego
    > Siwca który zapierdzielał jak poroniony, to równie dobrze inny może
    > przymknąć oko na człowieka który najnormalniej w świecie zapomniał/zgubił
    > dokument.

    Durnie tacy jak ty i ja dali posłowi immunitet a policjant z racji tego,
    musi posła puścić.
    Natomiast za "przymknięcie oka" w stosunku do "zwykłego" obywatela
    policjanta może spotkać tylko przykrość. Bo durnie tacy jak ty i ja
    postanowili w ustawie o policji, że MUSI reagować na wykroczenia i
    przestępstwa.
    Ogarniasz?

    > A to już swoją drogą, bo to zakończenie historyjki już było totalnym
    > przegięciem ze strony bandyty-policjanta.

    Uważam, że jesteś większym durniem niż "przeciętna" w naszym społeczeństwie.
    Sądzę też, że winnymi za stworzenie "durnego "prawa są bardziej tacy jak ty
    niż ja.
    Skup się. Jeśli policjant o którym pisze wątkotwórca jest bandytą to
    wystarczy doniesienie do prokuratury. Ale bardziej ty jesteś głupcem niż on
    bandytą;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 132. Data: 2007-10-09 06:26:22
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 9 Oct 2007 07:38:30 +0200, Nostradamus napisał(a):

    > Wybacz ale prawo tworzą ludzie. Tacy jak ty i ja. Poprzez swoich
    > przedstawicieli zasiadających w sejmie ustaliliśmy, że za brak przy sobie

    Nie, prawo tworzy banda darmozjadów na wiejskiej, których wybrali debile.

    > perawa jazdy jest kara i policjant nie zezwoli na dalszą jazdę. Może również
    > sholować auto.

    ... co nie zmienia faktu, że opisany przypadek to była zwyczajna złośliwa
    zemsta policjanta, który chciał pokazać jaką to ma władzę. Jak dla mnie -
    powinien za to dostać naganę albo w ogóle wylecieć z policji. Nie daje się
    broni służbowej idiotom, którzy prywatne kompleksy będą leczyć wykorzystując
    stanowisko.

    > Nie zgnoił. Zrobił to do czego miał prawo przez nas, obywateli ustanowione.

    Bzdura. To, że prawo daje mu MOŻLIWOŚĆ podjęcia jakiejś czynności - w niczym
    go nie usprawiedliwia. Po prostu był to jakiś zakompleksiony dupek, który
    postanowił sobie ulżyć pokazując "jestem paniskiem i mogę zrobić co mi się
    podoba". Właśnie przez takich policjantów potem ludzie nie ufają policji -
    bo jak ufać, skoro niektórzy policjanci są zwykłymi dresami tylko do tego
    bezkarnymi?

    > Podatnicy nie życzą sobie aby za ich pieniądze policjant zamiast efektywnie
    > pełnić służbę , czekał na kolegę obywatela łamiącego prawo który mu kiedyś
    > dowiezie prawo jazdy.

    Nie bądź śmieszny... czym konkretnie policjant był "uwiązany" w tym
    przypadku? Czekanie na kolegę obywatela "łamiącego prawo" nie wymagało od
    niego JAKIEJKOLWIEK aktywności - wystarczyłoby żeby zabrał mu kluczyki
    od samochodu.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 133. Data: 2007-10-09 07:55:58
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Nostradamus napisał:
    > Wybacz ale prawo tworzą ludzie. Tacy jak ty i ja. [..]

    Takie bajki to opowiadaj swoim wnukom.

    zdegustowany
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 134. Data: 2007-10-09 10:21:58
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Nie, prawo tworzy banda darmozjadów na wiejskiej, których wybrali debile.

    Jasne. Tylko ty jesteś normalny. Zmień lekarza.

    > Jak dla mnie powinien za to dostać naganę albo w ogóle wylecieć z
    > policji.

    Jeśli złamał przepisy to nie mam nic przeciwko. Ale ciężko dyskutować z kimś
    kto ich nie zna.

    >Po prostu był to jakiś zakompleksiony dupek,

    Przynosi ci to ulgę? Znajdź lub zmień lekarza.

    >Czekanie na kolegę obywatela "łamiącego prawo" nie wymagało od
    > niego JAKIEJKOLWIEK aktywności - wystarczyłoby żeby zabrał mu kluczyki
    > od samochodu.

    Zacytuję przedmówcę czyli ciebie. "Nie bądź śmieszny".
    Podaj podstawę prawną zaboru kluczyków przez policjanta albo "kończ waść,
    wstydu sobie oszczędź". Przypomiam o tematyce grupy. To nie grupa pl.soc.
    kompleksy lub pl.rec.urazypsychiczne ;))

  • 135. Data: 2007-10-09 10:57:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 9 Oct 2007 12:21:58 +0200, Nostradamus napisał(a):

    > Jasne. Tylko ty jesteś normalny. Zmień lekarza.

    A co, głosowałeś na PiS i Samoobronę? Bo ja na nich nie głosowałem,
    a szary niedouczony motłoch wsadził tych socjalistów do sejmu...

    > Zacytuję przedmówcę czyli ciebie. "Nie bądź śmieszny".
    > Podaj podstawę prawną zaboru kluczyków przez policjanta albo "kończ waść,

    O, to chwilowe zabranie kierowcy kluczyków jest poważnym problemem zaś
    zabranie całego auta lawetą już nie jest? Jestem pod wrażeniem...

    Podsumowując: takich ludzi z policji należy natychmiast eliminować.
    Bo choć działają w majestacie prawa, to więcej szkodzą niż przynoszą pożytku.

  • 136. Data: 2007-10-09 14:46:34
    Temat: Re: Dokumenty kierowcy.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 7 Oct 2007, PabloGT wrote:

    > Użytkownik "Spelot" <s...@o...pl> napisał
    > Aha i tu jest "PIS" pogrzebany bo podejmuje dezyzje.

    Jesteś pewien, że to "PIS" ustanowił to prawo?
    Akurat daleki jestem od "PIS"owania :], ale przypisywanie im wszystkich
    "konstrukcji" które tworzyły *i utrzymywały* kolejne rządu IMO jest
    lekką przesadą :]

    pzdr, Gotfryd

  • 137. Data: 2007-10-09 16:00:53
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>

    Idiom pisze:
    > Jakiś czas temu zatrzymano mnie na radar i podczas kontroli okazało się, że
    > nie mam dowodu rejestracyjnego i ubezpieczenia (zostawiłam w innej torebce).
    > Ale mimo tego, choć nie znałam tych policjantów, nie dałam im w łapę, nie
    > odholowali mi samochodu. Tylko, że ja nie startowałam do nich, nie bluzgałam
    > im od "baranów"...

    Badzmy szczerzy, wszystko zalezy kogo zatrzymaja. Niektorzy moim znajomi
    nigdy nie placa mandatow. Wystarczy byc slodka, mloda blondynka....

  • 138. Data: 2007-10-09 16:17:40
    Od: "zentek" <Z...@o...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Podaj podstawę prawną zaboru kluczyków przez policjanta
    > Pzdr
    > Leszek
    > GG1631219

    Eeeh, nie czytasz postów z tego wątku. Podstawa prawna
    była już podana. PoRD art 129, ust. 2, pkt 8d.,
    uniemożliwienie kierowania pojazdem.

  • 139. Data: 2007-10-09 16:52:30
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > No więc jeśli dla Ciebie zgubione prawo jazdy jest równoważne jeździe po
    > kielichu, to coś z Tobą mocno nie tak.

    Wroc i przeczytaj jeszcze raz! Tym razem ze zrozumieniem.

  • 140. Data: 2007-10-10 08:35:22
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    Artur <s...@r...pbz> popełnił(a):

    > Zgaduje:
    > - jesteś policjantem sądząc po "ynteligencji"? ;P

    > Przy okazji ona prowadzi zakład holowniczy? :P

    > Absolutnie to ma ogromne znaczenie.

    > Nie miał prawa go zatrzymywać w miejscu w którym zagrażało ruchowi
    > drogowemu.

    Miał prawo. § 4 ust. 3 rozp. MSWiA w sprawie kontroli ruchu drogowego.
    Co nie zmienia faktu, że IMHO policjant przesadził. Nie musiał wzywać lawety
    itp. mógł sam pokierować autem w bezpieczne miejsce, gdzie kolega autora
    wątku mógł odebrać samochód i odwieźć zatrzymanego.

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną