  • 11. Data: 2006-01-10 15:54:57
    Temat: Re: zerwanie umowy - kod pocztoowy
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dq0jmo$pa2$4@opal.futuro.pl>, jureq wrote:

    > Raczej pogarsza sytuację. Jak firma będzie twierdzić, że umowę zawarto
    > przed rokiem, to może się okazać, że wszelkie terminy na jej zerwanie
    > już minęły.

    Ponieważ w umowie nie ma nic o tych 10 dniach, to termin biegnie
    dopiero od momentu, gdy kupujący się dowiedział o tych 10 dniach.

    Renata

  • 12. Data: 2006-01-10 16:45:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    JDM [###h...@p...onet.pl.###] napisał:

    > tak na marginesie od umowy mozna odstapic
    > tyle ze za 200 pln sie zastanawiam czy mogo sobie zazyczyć rat?
    > czy musze liczyć na dobra wole drugiej strony...

    Jest to niedozwolona klauzula w umowie i nie ma żadnej mocy wiążącej.
    Wysłać listem poleconym wypowiedzenie umowy. Pod kopią przechowywać
    dowód nadania i panów z drzwiami nie wpuścić, jak przyjdą.

  • 13. Data: 2006-01-10 19:53:57
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl>

    > witam
    > mam takie pytanko
    > ojczulek sam był w domu i jakas firma naciagneła go na wymiane drzwi :)
    > zupełnie nie potrzebnie bo obecne sa ok
    > podpisał umowe
    > tyle ze kod pocztowy jest zły na tej umowie
    > czy moze to byc podstawą zerwania jej?
    >
    > pozdrawiam...

    dziękuje wszystkim za pomocne rady udzielone mi w tym wątku
    dzieki wam ojciec zaoszczedzi 200 pln ze skromnej emerytury :)

    pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje :)

  • 14. Data: 2006-01-10 22:58:35
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    JDM napisał(a):
    > dziękuje wszystkim za pomocne rady udzielone mi w tym wątku
    > dzieki wam ojciec zaoszczedzi 200 pln ze skromnej emerytury :)

    Jeśli będą problemy zgłoś się do Federacji Konsumentów albo
    miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów

    KG