  • 1. Data: 2006-01-10 08:13:05
    Temat: Wypowiedzenie zmieniające
    Od: "tootaatoo" <t...@i...pl>

    Witam serdecznie
    Taki mam temat pracy magisterskiej,czy ma ktoś może jakieś ciekawe materiały
    albo własne doświadczenie z wyżej wymienioną regulacją prawną z którą
    zechiałby się podzielić
    Ja będe się starał dowieść w mojej pracy że wbrew powszechnemu przekonaniu
    nie jest to furtka ewakuacyjna dla pracodawcy do rozwiązania stosunku pracy
    z pracownikiem a jedynie modyfikacja jego umowy i chęć dalszej z tym
    pracownikiem współpracy
    Proszę o sugestię i nadsyłanie materiałów na ten temat
    Z góry dziękuje
    t...@i...pl