  • 1. Data: 2003-09-26 10:31:48
    Temat: zerwanie umowy
    Od: goosia36<g...@w...pl>

    Witam.Mam prośbę.Proszę mi powiedzieć czy ja mam prawo zerwać
    umowę w trybie natychmiastowym jeżeli usługodawca nie wywiązał się z
    warunkami umowy.Chodzi o internet.Usługodawca w punkcie 1 swojej
    umowy zapewnia mi stały dostęp do internetu.Niestety od sierpnia były
    z tym kłopoty.Stale do nich dzwoniłam i zgłaszałam jego brak.Teraz
    chcę zrezygnować z ich usług,ale usługodawca powiedział mi ,że tylko z
    miesięcznym wyprzedzeniem,bo tak jest w umowie.Nie przyjął mojej
    rezygnacji,gdyż miałam napisane w trybie natychmiastowym.Czy miał
    prawo tak postąpić? W końcu on sam nie dotrzymał warunków umowy
    to i ja chyba nie muszę? Bardzo proszę o pomoc.

    -> http://usenet.pomocprawna.info