  • Data: 2003-09-20 08:55:25
    Temat: zemsta ?
    Od: "ESob" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prosiłbym aby któryś ze znawców prawa odpisał w następującej sprawie.
    Dostałem ze Starostwa - Wydział Komunikacji zawiadomienie o wszczęciu
    postępowania wobec mnie. Postępowanie to zostało wszczęte na podstawie
    doniesienia złożonego do Wydziału Komunikacji, przez nieżyczliwą mi osobę. W
    doniesieniu tym osoba ta podważa moje predyspozycje do prowadzenia
    samochodu. Prosząc kierownika wydziału o pokazanie mi treści tego
    doniesienia i nazwiska nadawcy ten odmówił mi i powiedział, że będzie musiał
    mnie skierować na badania lekarskie na własny koszt. Czy kierownik wydziału
    zachowuje się zgodnie z przepisami. Sprawa dotyczy mnie i wydaje mi się, że
    powinienem wszystko na temat zarzutów wiedzieć. Chciałbym dodać, że syn tej
    nieżyczliwej mi osoby ( to są moje domysły) wyrządził mi wielką krzywdę i
    dostał 3 lata do odsiedzenia.
    Mam 52 lata, prawo jazdy posiadam od 1970 r. i do tej pory nie miałem
    żadnych kłopotów a tu masz!!!.
    Bardzo, ale to bardzo proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam!!