  • 1. Data: 2003-05-28 03:49:16
    Temat: zebranie wspólnoty
    Od: "K-2" <b...@i...pl>

    Odbywa się zebranie wspólnoty, zwołane w prawidłowy sposób.
    Powstaje na wstępie kontrowersja dotycząca porządku obrad , część
    właścicieli nie zgadza się na rozpatrywanie jednego z pkt-ów.
    33% jest za rozpatrywaniem tego pktu
    22% jest przeciw
    reszta nieobecni
    Czy należy w tym momencie przerwać zebranie i w drodze zebrania
    indywidualnego podpisów od nieobecnych doprowadzić do uchwalenia porządku
    obrad ?
    dwaKa

  • 2. Data: 2003-05-28 09:24:14
    Temat: Re: zebranie wspólnoty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 28 May 2003, K-2 wrote:

    >+ Odbywa się zebranie wspólnoty, zwołane w prawidłowy sposób.

    Z braku wróżek spytam dla porządku: "małej" czy "dużej" ?
    [...]
    >+ 33% jest za rozpatrywaniem tego pktu
    >+ 22% jest przeciw

    Można by usiłować wyliczyć czy owe wartości są w ogóle możliwe
    przy jakielkolwiej "małej" wspólnocie, ale ponieważ nie wiem
    jaki masz poziom zaokrąglania to sobie odpuszczę ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-05-28 10:44:22
    Od: "K-2" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" >

> [...]
    > przy jakielkolwiej "małej" wspólnocie, ale ponieważ nie wiem
    > jaki masz poziom zaokrąglania to sobie odpuszczę ;)

    Wprawdzie w tym wypadku niewiem jakie ma to znaczenie ale jest to duża
    wspólnota , zaokrąglam do liczb całkowitych a problem pozostał co zrobić z
    porządkiem obrad.
    pozdrawiam dwaKa

  • 4. Data: 2003-05-28 14:17:25
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "K-2" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy należy w tym momencie przerwać zebranie i w drodze zebrania
    > indywidualnego podpisów od nieobecnych doprowadzić do uchwalenia porządku

    a czy przypadkiem porzadku obrad nie ustala przewodniczacy zebrania?

  • 5. Data: 2003-05-28 15:08:48
    Od: "K-2" <b...@i...pl>

    > a czy przypadkiem porzadku obrad nie ustala przewodniczacy zebrania?

    Nie jest istotą sprawy kto proponuje porządek obrad , musi on zostać
    przyjęty przez członków zebrania drogą głosowania. A jeżeli jest tak jak
    wyżej to co zrobić ?

  • 6. Data: 2003-05-28 15:19:40
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    > porządku

    > Nie jest istotą sprawy kto proponuje porządek obrad , musi on zostać
    > przyjęty przez członków zebrania drogą głosowania. A jeżeli jest tak jak
    > wyżej to co zrobić ?

    przegłosować 33:22 i po kłopocie,
    nie ma problemu,
    pzdr.
    JarekM

  • 7. Data: 2003-05-28 17:19:20
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "K-2" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

    > porządku

    > Nie jest istotą sprawy kto proponuje porządek obrad , musi on zostać
    > przyjęty przez członków zebrania drogą głosowania.

    A co mowi Wasz statut ??
    Czego dotyczy ten punkt ? Jakies głosowanie ?
    To i tak trzeba sie przejsc po mieszkaniach i zebrac głosy.

    Karol

  • 8. Data: 2003-05-28 17:45:43
    Od: "K-2" <b...@i...pl>

> [...]
    > To i tak trzeba sie przejsc po mieszkaniach i zebrac głosy.
    >
    > Karol
    >
    > Ten punkt to przyjęcie porządku obrad na który
    część się nie chce zgodzić ponieważ w dalszym
    punkcie jest "unieważnienie poprzedniego zebrania" a oponenci chcą aby
    pozostały ważne
    poprzednie ustalenia.
    Skomplikowane ?
    pozdrawiam dwaKa

  • 9. Data: 2003-05-28 18:58:12
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    > część się nie chce zgodzić ponieważ w dalszym
    > punkcie jest "unieważnienie poprzedniego zebrania" a oponenci chcą aby
> [...]

    Kurde, nieźle tam zakreciliście.
    Wyjaśnij mi tylko co takiego "waznego" jest ustalane na tych zebraniach. Bo
    ja nie moge sobie wyobrazic.
    Nie mozna tych "waznych" spraw rozstrzygnac glosowaniem ? Oczywiscie w
    trybie przewidzianym ustawa i Waszym statutem.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 10. Data: 2003-05-28 19:25:39
    Od: "K-2" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Pozdrawiam,
    > Karol
    >
    > Sprawa jest prozaiczna, wspólnotę tworzą mieszkańcy 2 klatek schodowych.
    Na poprzednim zebraniu uchwalono (małą większością głosów) remont jednej
    klatki , druga klatka chce teraz to unieważnić.
    Ale to wszystko co ja tu opisuję niema żadnego znaczenia, chodzi o to co
    zrobić gdy na zebraniu
    nie można uchwalić porządku obrad bo żadna ze stron niema 50% a jest duża
    ilość nieobecnych.
    Wydaje mi się , że należy przerwać zebranie i zebrać głosy pozostałe
    indywidualnie obchodząc nieobecną na zebraniu resztę i dopiero wtedy wznowić
    zebranie. Ale nie mam pewności.
    dwaKa