  • 1. Data: 2003-05-27 21:34:39
    Temat: Odszkodowanie z PZU
    Od: "Kinga" <k...@b...adresu.pl>

    Mam pytanie, dostalam z PZU pismo z decyzja o nie przyznaniu mi
    odszkodowania za smierc ojca z powodu karencji ktora trwa do sierpnia.
    Karencja spowodowana jest opznieniem we wplacie skladki. Tak sie
    niefortunnie zlozylo ze ostatecnzy termin byl do konca lutego, a jak wiadomo
    miesiac ten jest najkrotszy w roku. Skladki na ubezpieczenia place ponad 10
    lat. Czy moge sie odwolac od decyzji PZU, a jesli tak to w jaki sposob? Na
    co sie powolac, lub po prostu jak sformulowac to pismo?
    Za pomoc wszelkiego rodzaju z gory dziekuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Kinga

    --