  • 1. Data: 2006-09-12 21:07:51
    Temat: zbiornik.com
    Od: Papik <p...@a...net>

    Witam.
    W jaki sposob ugryzc nastepujacy problem:
    Zamiescilem na zbiornik.com kilka secikow. Nie pamietam aby byl jakis
    regulamin dot. zamieszczania zdjec etc/itd. (podkreslam, nie ma jasno
    nigdzie regulaminu).
    Umowa jest taka,ze dopiero dostep do tych fot maja:
    A) zarejestrowane osoby,
    B) osoby, ktore oplacily abonament LUB zamiescily seciki
    I teraz w pewnym, WIDOCZNYM dla wszystkich miejscu widze pewien ROZPOZNAWALNY
    fragment ciala z moich secikow, ktory sluzy reklamie owej strony.

    Pytanie, jak ugryzc to,ze nie mieli zgody na wykorzystanie w takich celach
    mojej pracy?
    Jak sie z tymi ludzmi skontaktowac oficjalnie/prawnie i w taki sposob aby
    nie zatuszowali sprawy..
    Usunac konta takze nie moge :)

    Wszelkie pomysly mile widziane... Zrzuty ekranu juz mam :)

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 2. Data: 2006-09-12 21:27:20
    Temat: Re: zbiornik.com
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 12 Sep 2006 23:07:51 +0200, Papik napisał/napisała:
    > regulamin dot. zamieszczania zdjec etc/itd. (podkreslam, nie ma jasno
    > nigdzie regulaminu).

    dobra, jest tyle jak sie wrzuca foty:
    "-Akceptujemy tylko materiały na których ukazana jest kobieta sama lub z
    partnerem/partnerką.

    -Materiały zawierające tylko i wyłącznie męskie zdjęcia/filmy będą odrzucane
    a użytkownik będzie blokowany.

    -Wymagane jest minimum 1 film, lub 5 zdjęć.

    -Za każdy film przysługuje 7 dni aktywności, za każde zdjęcie 3 dni.

    -Przesyłając materiały oświadczasz tymsamym iż jesteś osobą pełnoletnią w
    pełni świadomą tego co robisz.

    -Oświadczasz również, iż na przesyłanych przez Ciebie materiałach wszystkie
    osoby mają ukończone 18 lat.

    -Wyrażasz także zgodę na opublikowanie materiałów w ramach serwisu
    zbiornik.com"

    NIe ma nic o tym,ze moga wykorzystac moje zdjecia do celow komercyjnych (np.
    baner, reklama w TV, prasie etc.)... Do tego ingerencja w moje zdjecie
    (mocna obrobka) etc. jakos bardzo mi nie lezy i smierdzi na odleglosc...

    Prosze, poprawcie mnie :)