  • 1. Data: 2006-09-12 21:09:10
    Temat: Ewa Kapuśniak
    Od: "ppp" <**********@*****.**>

    Czy na prawdę nikt nie jest zainteresowany tym, że pracowała bez prawa
    wykonywania zawodu? W Krakowie. Podawała się za pielęgniarkę środowiskowo
    rodzinną.

  • 2. Data: 2006-09-12 21:28:26
    Temat: Re: Ewa Kapuśniak
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Tue, 12 Sep 2006 23:09:10 +0200, ppp napisał/napisała:

    Znam takiego jednego co sie przedstawia Kapuśniak, jak zupa" moze to jest
    trop ?

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 3. Data: 2006-09-13 19:23:39
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@a...net> napisał w wiadomości
    ..
    > * Szukam zony:
    > http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *
    > PAPIK - Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing

    To ta brunetka ?
    A próbowałeś w "Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie" ? ;)

    pozdr

    Monika

  • 4. Data: 2006-11-21 14:04:19
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a ppp wklepał/a:
    > Czy na prawdę nikt nie jest zainteresowany tym, że pracowała bez prawa
    > wykonywania zawodu? W Krakowie. Podawała się za pielęgniarkę środowiskowo
    > rodzinną.

    Nie, szczerze powiedziawszy mam to w dupie.