  • 1. Data: 2006-01-11 10:34:51
    Temat: zbieranie informacji
    Od: Butterfly <a...@w...pl>

    Witam
    Chciałbym zrobić stronę (coś w stylu księgi gości) na której zbierałbym
    informacje dotyczące konkretnych osób. Mogłbym nawet co prawda nie
    wymieniac ich z imienia i nazwiska (np opisując obrazowo i przytaczajac
    jakies istotne dane).
    W zwiazku z tym mam pytanie czy takie działanie jest nielegalne (i np
    karane) czy też (moze zgodnie z konstytucją) mam prawo do zbierania
    informacji, niekoniecznie przyjemnych dla przedmiotowych osób wykorzystując
    do tego internet.