  • 11. Data: 2004-02-23 19:14:22
    Temat: Re: zazdrosny maz
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    edymon@zostaw_tylko:autocom.pl news:c1dfuk$il1$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Qrde i dres tak stal i czekal na ta policje i sasiada???
    > Fajnych i madrych inaczej kolegow ma pan przetwarzany:-)))

    Na sasiada nie musial czekac, bo tylko zapukalem i zaraz wyszedl :> cos tam
    odbaknal ze "przestepstwa internetowe" a jak stwierdzilem ze ma sie
    wylegitymowac i/lub przedstawic, to zwial do windy - i tyle go widzieli ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 12. Data: 2004-02-23 19:14:59
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    edymon@zostaw_tylko:autocom.pl news:c1dfuk$il1$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Qrde i dres tak stal i czekal na ta policje i sasiada???
    > Fajnych i madrych inaczej kolegow ma pan przetwarzany:-)))

    Na sasiada nie trzeba bylo czekac, bo tylko zapukalem i zaraz wyszedl :>
    Dresik cos tam odbaknal ze "przestepstwa internetowe" a jak stwierdzilem ze

    Rafal 'Raf256' Maj X-( * ) http://www.raf256.com/arnold/
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 13. Data: 2004-02-24 01:12:04
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@g...pl news:c1dnds$lsp$2@news.onet.pl

    > chwilowo, to ja bym zaordynował wizytę u komendanta jednostki, w której
    > pracuje i przedstawienie sprawy.

    Z ciekawosci, jak wyglada proceutra skladania zazalen na prace np. Policji,
    na ile to skuteczne - np ktos mieszka na jakims zadupiu i widzi ze banda
    kilku funkcjonariuszy-kolesi robi sie powoi szajka, to komu to zglosic,
    jezeli nie mozna komendantowi danej jednostki?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 14. Data: 2004-02-24 08:46:22
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał:

    > widzi ze banda kilku funkcjonariuszy-kolesi robi sie powoi szajka, to
    > komu to zglosic, jezeli nie mozna komendantowi danej jednostki?

    gorzej jesli ten komendant sam z nimi "kombinuje" ;-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 15. Data: 2004-02-25 02:58:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    dyf wrote:

    > Cześć,
    > zastanawiam się jak ta sprawę można &#8222;ugryźć&#8221;. Spotkałem się na
    > kolacji (akurat tak wyszło) 14.02 z pewna meżata znajoma. W międzyczasie
    > do knajpy wpadł jej mąż i &#8222;zrobił scenę&#8221; tzn groził, wyżywał,
    > doszło również do rękoczynów. Zaznaczam ze nie zastał nas w

    KW - zakłócenie porządku publicznego.

    > &#8222;niedwuznacznej&#8221; sytuacji. Podarowałem, ok. pojechałem do
    > domu. W domu odebrałem bardzo nieprzyjemny teł od tego pana ale z aparatu
    > mojej znajomej, groźby itp. Przy okazji pan spisał sobie mój nr tel.

    KK - groźby karalne.

    > Tydzień później przy okazji spotkania się z ta znajoma jej maź wpadł na
    > pomysł ze złoży mi &#8222;wizytę&#8221;. Problem w tym ów pan ze jest
    > zawieszonym policjantem i koledzy podali mu moje wszystkie dane osobowe.

    GoTo prokuratura - i zawiadom o popełnieniu przez funkcjonariuszy
    przestępstwa.

    > Znalazł gdzie mieszkam i zaczął się dobijać do drzwi. Zachowuje się w

    997 - może trafisz na prawdziwego policjanta, a nie jakiegoś git-człowieka,
    który przypadkiem w policji pracuje.

    Prokuratura, zwierzchnicy, prasa...

  • 16. Data: 2004-02-25 03:01:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ARAS wrote:

    > pomoże.Pozdrawiam i życzę powodzenia z tym niezbyt przyjemnym kolesiem,a
    > tak apropos dlaczego umawiasz się z zajęta dziewczyną?No chyba,że on jest
    > jej byłym mężem,ale to juz wiesz tylko ty i ona.

    Przecież wyraźnie napisał, że nie było żadnego seksu ani nic w okolicy - po
    prostu znajoma/kumpela. Wolny kraj - a zona nie jest niewolnicą męża,
    której nie wolno nawet publicznie twarzy pokazać.

    ATSD gdybym był żoną takiego sk*.*iela, to dawno bym go rzucił w cholerę.

  • 17. Data: 2004-02-25 18:57:50
    Od: "ARAS" <a...@w...pl>

> [...]
    > prostu znajoma/kumpela. Wolny kraj - a zona nie jest niewolnicą męża,
    > której nie wolno nawet publicznie twarzy pokazać.
    TAK oczywiście zapomniałem to ująć w mojej odpowiedzi.Masz rację żona to nie
    niewolnica.Pozdrawiam

  • 18. Data: 2004-02-25 20:16:35
    Od: "Van Tommy" <tsleczka@[nospam]polbox.com>

> [...]

    > kilku funkcjonariuszy-kolesi robi sie powoi szajka, to komu to zglosic,
    > jezeli nie mozna komendantowi danej jednostki?

    Nie znam się na Policji, ale ZTCW to właśnie dla takich spraw powołano CBŚ.
    A w praktyce - prasa.
    T.