    From: "Kris" <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zatrzymanie sprzętu przez policj
    Date: Sun, 5 Jun 2005 10:21:36 +0200

    witam
    mam taki przypadek:

    pewnego pięknego dnia w moim domu zjawiła się policja z nakazem prokuratora
    i zwinęła mi wszystki sprzet komputerowy, jako dowód w sprawie o nielegalny
    soft;
    jednak cześć sprzętu np. aparat cyfrowy wedłgu mnie nie ma związku z tą
    sprawą, dlatego chciałbym odzyskać ten sprzęt, czy ktoś może mi doradzić jak
    to zrobić?

    druga sprawa natomiast dotyczny danych które miałem na tych komputerach,
    miałem tam książek mojego autorstwa oraz wiele artykułów których jestem
    autorem, zabrano mi także nośniki na których miałem kopie tych danych, sa
    one dla mnie bardzo cenne i wartościowe, czy mam prawo domagac się od
    policji odszkodowania za te dane bo komputerów to mi pewnie nie oddadzą,
    powiedzmy że wartość tych danych to 1 milion złotych;

    pozdrawiam
    Krzyztof