  • 1. Data: 2003-08-13 16:18:03
    Temat: Wojskowa Komisja Lekarksa - TWKL
    Od: bronek9 <b...@p...com>

    Witam !!

    Zlozylem odwolanie do decyzji TWKL (Terenowej Wojskowej Komisji
    Lekarskiej ) tak jak przewiduje postepowanie administracyjne w ciagu
    14 dni, odpowiedz dostalem dopiero po 45 dniach a powinienem po 30
    Czy ktos moze mi doradzic co mam robic, jeszcze nie odebralem tego co
    przyslali ,moze ktos zna instytucje u ktorych mozna sie cos w tej
    sprawie dowiedziec.

    Pozdrowienia Lukasz

  • 2. Data: 2003-08-13 18:28:21
    Temat: Re: Wojskowa Komisja Lekarksa - TWKL
    Od: Dredd<...@...pl>

    To opóźnienie jest w tej chwili bez znaczenia

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-08-14 20:20:07
    Od: bronek9 <b...@p...com>

    Dnia Wed, 13 Aug 2003 18:28:21 +0000 (UTC), Dredd<...@...pl> napisał(a):

    >To opóźnienie jest w tej chwili bez znaczenia

    Witam !!!!

    Czy mozesz mi wytlumaczyc dlaczego ?

  • 4. Data: 2003-08-17 18:56:43
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Witam !!!!
    >
    > Czy mozesz mi wytlumaczyc dlaczego ?

    Bo już dostałeś odpowiedź, a zatem nie ma już jak się skarżyć na jej
    brak, a co za tym idzie opieszałość w Twojej sprawie. Przekroczenie
    terminu nie ma raczej wpływu na treść decyzji (trudno mi sobie taki
    wpływ wyobrazić) i nie jest podstawą do formułowania zarzutów wobec
    decyzji.

    Gdybyś bardzo się uparł możesz spróbować napisać skargę na
    urzędnika który termin przekroczył (co ma się nijak do treści decyzji w
    Twojej sprawie - po prostu ktoś dostanie najwyżej opierdziel za
    opóźnienia w robocie a decyzja pozostanie taka jaka jest)
    Ale nawet gdybyś był zawzięty i chciał komuś robić dym za to że
    przekroczył 30 dni, to pamiętaj że wymóg 30 dni nie jest bezwzględny,
    a organ administracji może załatwiać sprawę dłużej (inna sprawa że
    powinien o przyczynach przedłużenia terminu zawiadomić)

    Zajrzyj do kodeksu postępowania administracyjnego w okolice art. 35.

    -> http://usenet.pomocprawna.info