  • 1. Data: 2003-07-05 18:08:08
    Temat: zasiłek wychowawczy - Jaki?
    Od: t...@w...pl

    Jestem matka samotnie wychowujaca dziecko i otrzymuje zasilek wychowawczy
    przysluguje mi do maja 2005 roku czy wedlug nowej ustawy po nowym roku bede go
    dalej otrzymywac i czy w takiej samej kwocie i przez ten sam okres czyli 36
    miesiecy. Jezeli ktos sie orientuje to prosze o info na prv.

  • 2. Data: 2003-07-06 12:23:09
    Temat: Re: zasiłek wychowawczy - Jaki?
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    36
    | miesiecy. Jezeli ktos sie orientuje to prosze o info na prv.

    Jak na razie zasiłek przysługuje do 31.12.2003r.
    Po tej dacie ma być mała rewolucja dotycząca zasiłków finansowanych z
    budżetu państwa, ale nie ma jeszcze żadnych ustaw.

    Andrzej K.