  • 1. Data: 2003-09-24 12:02:43
    Temat: zasiłek macierzyński i alimenty....
    Od: "dzikon" <r...@w...pl>

    witam.
    jestem studentką i za miesiąc urodzę dziecko. jego ojciec nie zamierza
    utrzymywac ani dziecka ani mnie. na jakich warunkach przysługuje mi prawo o
    alimenty oraz czy przysługują mi jakieś inne świadczenia z Zus-u??
    dziękuję za udzielenie informacji
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-25 19:26:43
    Temat: Re: zasiłek macierzyński i alimenty....
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]interia.pl>

    Użytkownik "dzikon" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jestem studentką i za miesiąc urodzę dziecko. jego ojciec nie zamierza
    > utrzymywac ani dziecka ani mnie

    Zacznij od ustalenia ojcowstwa, chyba że ojciec dziecka uzna je dobrowolnie.
    Dopiero pózniej będzie mowa o alimentach.

    HaNkA