  • 1. Data: 2003-09-24 11:24:02
    Temat: przepisy ppoz?
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Witajcie,

    mam problem z jednym z sasiadow w bloku, w ktorym mieszkam. Osobie tej
    niezwykle przeszkadzaja wszelkie proby skorzystania z wyjscia na dach.
    Niezaleznie od przyczyny, czy mojej grzecznosci, zawsze konczy sie to
    dzika awantura. Administracja osiedla umywa rece od problemu,
    natomiast nadgorliwy lokator ostatnio posuwa sie do takich srodkow jak
    zakladanie swoich klodek, lancuchow, itd. w miejsce zabezpieczen,
    ktore byly zalozone przez administracje, a do ktorych otrzymalem klucz.

    Czy takie uniemozliwienie korzystania z wyjscia na dach nie koliduje w
    jakis sposob z przepisami przeciwpozarowymi? Czy jest jakas szansa na
    "ugryzienie problemu" od strony prawnej?

    Dzieki.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 2. Data: 2003-09-24 19:34:15
    Temat: Re: przepisy ppoz?
    Od: Wiewióra <l...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisal
    w wiadomosci news:86y8wezay5.fsf@lagoon.freebsd.lublin.pl...
    > Witajcie,
    >
    > mam problem z jednym z sasiadow w bloku, w ktorym mieszkam. Osobie tej

    A po co tak czesto wychodzisz na dach? Chodzenie po dachu np. powoduje
    niszczenie jego poszycia i jesli mieszkacie we wspólnocie to potem wszyscy
    musza placic za naprawe tego dachu, bo lokatorom leje sie na glowe.
    Czesto tez nieprawidlowe mocowanie np. anten czy kabli powoduje uszkodzenia
    poszycia i zalewanie mieszkan osób mieszkajacych na najwyzszych
    kondygnacjach.
    A co do przepisów ppoz to jak sie pali to uciekasz na dól a nie na dach bo
    tam to juz koniec....

    Wiewióra