  • 1. Data: 2005-08-14 21:58:37
    Temat: Odmowa wypłaty za opinię lekarską
    Od: "Profil1" <a...@n...pl>

    Witam

    Rok temu uległem wypadkowi. Sprawy miały się tak że leczyłem uraz kończyny
    prywatnie. Na koniec leczenie lekarz wystawił mi opinię lekarską za 400 zł.
    Sądziłem ze przyda się to podczas komisji i przydało się bo lekarz skupił
    się właśnie na tym opisie. Likwidator natomiast powiedział ze towarzystwo
    nie występowało o coś takiego i oddali mi tylko za wizyty, fizykoterapie,
    leki (niewszystkie) no i zadośćuczynienie. Myślę czy mam szanse na
    odzyskanie tych pieniędzy. Proszę o wypowiedzi. Ew. na co mam sie powoływać.

  • 2. Data: 2005-08-15 09:37:23
    Temat: Re: Odmowa wypłaty za opinię lekarsk?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Profil1" <a...@n...pl> napisał:

    >towarzystwo nie występowało o coś takiego
    A było inaczej ;-/ ?

    >czy mam szanse na odzyskanie tych pieniędzy.
    Równie dobrze mogłbyś poprosić o zwrot dowolnego przechodnia na ulicy.

    Artur Golański

  • 3. Data: 2005-08-15 10:00:30
    Od: "M" <e...@o...pl>

    > A było inaczej ;-/ ?

    > Równie dobrze mogłbyś poprosić o zwrot dowolnego przechodnia na ulicy.
    >
    > Artur Golański

    Jako poszkodowany mam chyba prawo do dobrej opieki medycznej, ponadto chyba
    w tym momencie chodzi o zdobycie jak największej sumy z odszkdoowania - o to
    tu chodziło, po to była ta opinia. Sprawę prowadził jeden facet ale sie coś
    mu poprzestawiało i ja musiałem dokończyć dzieła. On mówił że normalnie P..
    oddaje ze takie coś i nie robią problemów.