  • 1. Data: 2005-08-14 22:43:49
    Temat: Spółki powiązane, afiliowane i stowarzyszone
    Od: "Grzegorz Jureczko" <g...@o...pl>

    Witam

    Czy mógłby mi ktoś wyjaśnieć różnicę pomiędzy pojęciami spółki powiązanej,
    afiliowanej i stowarzyszonej? Co do pierwszej nie mam wątpliwości, znam
    definicję z ksh, ale definicje pozostałych są mi nieznane. Czy są to te same
    formy?

    Pozdrawiam
    Grzesiek

  • 2. Data: 2005-08-15 08:20:19
    Temat: Re: Spółki powiązane, afiliowane i stowarzyszone
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Grzegorz Jureczko napisał(a):
> [...]
    > definicję z ksh, ale definicje pozostałych są mi nieznane. Czy są to te same

    Nasz przyjaciel google.pl podpowiada, że spółka afiliowana powstaje
    wskutek zawarcia umowy przez dwie niezależne spółki, na mocy której sp.
    aff. świadczy jakieś usługi na rzecz osób trzecich w imieniu tej
    pierwszej spółki.
    to coś w stylu "autoryzowany partner"

    spółka stowarzyszona, hmmm, takie coś znalazłem:

    spółka stowarzyszona poprzez powiązanie bezpośrednie, konsolidacja
    metodą praw własności

    pogoglaj moze znajdziesz więcej

    --
    w adresie e-mail zamień wodę na tlen.