  • 1. Data: 2007-07-07 07:25:30
    Temat: zasiłek chorobowt a komisja lekarska...
    Od: "J.S." <r...@g...pl>

    Po krótce:

    Byłem na zwolnieniu do końca Czerwca, cos koło 20-go dostałem awizo z poczty
    /ważne 7 dni/, nie miałem czasu odebrać, 27-go dostałem ponowne /też ważne
    7 dni/ , 2 Lipca wybrałem się na pocztę i okazało się że to list z ZUS a
    dokładniej zaproszenie na komisję learską w dniu 25 Czerwca. Nie zdążyłem
    się jeszcze nad tym zastanowić bo tego samego dnia dostałem zasiłek
    chorobowy, wypłacony tylko do 26 Czerwca zamiast do 30 czerwca /bo nie
    stawiłem się na komisję/...

    Co z tym zrobić? To trochę chore, nawet gdybym odebrał ten list już za
    pierwszym awizowaniem to mogło być juz po komisji.... Niby tylko 4 dni ale
    coś mi tu nie pasuje!