  • 1. Data: 2003-07-31 21:24:33
    Temat: zasiedzenie
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl>

    Hej!
    Jaką treść oświadczenia od władającego działką powinienem uzyskać, aby
    _całkowicie_ uchronić się przed zasiedzeniem z jego strony? ( I najlepiej
    nie popaść w konflikt z US ?) Czy oświadczenie w stylu: ja taki a taki,
    dzierżawiłem działkę taką a taką przez x lat od roku z, z czego zapłaciłem y
    zł rocznie właścicielowi jako zapłatę za pożytki z tej dzierżawy.
    Oświadczam, że nie mam żadnych roszczeń względem właściciela. i podpisy.
    będzie równoznaczne z posiadaniem umowy dzierżawy i tak samo dobrze chronić
    przed zasiedzeniem ? (czy lepiej antydatować umowę dzierżawy?) A co w takim
    przypadku z US ? Czy podpisanie tego oświadczenia w formie użyczenia będzie
    gorszym argumentem ? I jak bronić się przed tym, że może się wyprzeć swojego
    podpisu ?

    pozdr.,
    stavi