  • 1. Data: 2003-07-31 20:45:07
    Temat: spoźnialski kontra "ważny" urzędnik
    Od: "Gregory" <g...@g...pl>

    Proszę o poradę jak skutecznie umotywować podanie o przedłużenie mi, terminu
    złożenia wnisku o nadanie uprawnień budowalnych, kierowane do Okręgowej Izby
    Inżynierów Budownictwa. Termin który przekroczyłem to 6 dni kalendarzowych.
    "Ważny" urzednik łaskawie przyjął papiery ale nie kwalifikuje mnie to do
    najbliższego egazmunu lecz nastepnego, w jakimś odległym terminie.
    Do końca 2002 r egazminy organizował Urząd Wjewódzki, od tego roku przejąła
    te obowiązki Izba Inzynierów. Wiosek który złożyłem jest tylko formalnościa
    gdyż weryfikacji dokonała poprzednia instytucja, teraz jest tylko dokonywana
    aktualizacja dokumentów oraz danych personalnych.
    Myślę ze Izba Inzynierów również niezbyt powaznie podchodzi do swoich nowych
    obowiązków np. o obowiązku złożenia nowych wnioskow zostałem poinformowany
    listem zwykłym, ponadto jest to pierwszy egzamin od początku roku, poprzedni
    miał być w maju ale zostałem o nim poinformowany dopiero przy okazji
    przełożenia terminu tegoż egzaminu na wrzesień.
    Słyszałem że "nie ma procedury której nie można byłoby obalić" i dlatego
    prosze o poradę jak we wstępie.
    Pozdrawiam
    Gregory