  • 11. Data: 2009-12-31 14:35:31
    Temat: Re: propozycja rozwiązania
    Od: " GK" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    l...@v...pl napisał(a):

    > (...)
    > bardziej chodzi o prowadzenie jej spraw zgodnie z umową i przyjętym
    regulaminem (...)

    A nie warto najpierw ustalić, co chcecie, a potem pójść do profesjonalisty,
    by ten przygotował umowę spółki i wszelkie regulaminy (ZW, zarząd, RN)
    dostosowując je do Waszej woli? :) Poza Warszawą powinniście się zmieścić w
    sensownej kwocie.

    GK

  • 12. Data: 2009-12-31 15:22:06
    Temat: Re: uchwała - zarządzenie
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 11:45:19 +0100, lukeskyobi napisał(a):

    > W Regulaminie Pracy Zarządu - stanowi zapis, iż "W sprawach dotyczących
    > funkcjonowania Spółki Zarząd wydaje ZARZĄDZENIA", faktycznie inaczej niż
    > ksh 208, gdzie mowa o uchwałach - więc dlatego posłużyłem się
    > zarządzeniem.

    A co na to umowa spółki? I: jaką formę ma ten Regulamin Pracy Zarządu?

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2009-12-31 15:23:24
    Temat: Re: no to literalnie
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 31 Dec 2009 12:21:43 +0100, lukeskyobi napisał(a):

    > Zarząd kieruje bieżącą działalnością Spółki oraz reprezentuje ją na
    > zewnątrz (jednoosobowo)
    >
    > ...a dalej ...
    >
    > W sprawach związanych z funkcjonowaniem Spółki zwoływane są posiedzenia
    > Zarządu, minimum raz na miesiąc, wydawane są Zarządzenia (dwu osobowe)

    A co o reprezentacji mówi umowa spółki? Cokolwiek?
    Zarządzenia (dwuosobowe) to są w sumie nawet wtedy, kiedy jest głosowanie
    i masz 1 głos TAK i 1 głos NIE ;-)

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2009-12-31 18:27:53
    Temat: Re: zarządzeniazarządu sp. z o.o.
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-31 11:42, l...@v...pl wrote:

    > Opcja jest jeszcze taka, że 4 wspólnicy to 2 członkowie zarządu z udziałami po
    > 49 % i 2 osoby nie będące członkami zarządu z udziałami po 1%, więc trochę może
    > wyjść tak, że prawa ręka pyta lewej ?

    Więc najprościej zwołać Walne Zgromadzenie i albo podjąć stosowną
    uchwałę albo (lepiej) z wpisaniem do statutu, od jakiej kwoty
    rozpoczyna się "funkcjonowanie spółki". Niech sobie panowie ustalą, a
    potem się tego trzymają.
    Dodatkowo niech sobie wpiszą możliwość podejmowania uchwały drogą
    obiegową, bez konieczności zwoływania posiedzenia zarządu.