  • 1. Data: 2006-06-16 20:26:44
    Temat: zarzad gminy?
    Od: "Seki Hope Tristan" <s...@U...TO.amigo.pop.pl>

    Witam

    Mam pytanie dotyczace zmian w decentralizacji wladzy. Czy nadal zarzad gminy
    istnieje czy w 2002 roku ten organ zostal zlikwidowany? Na urzad wojta,
    burmistrza czy prezydenta sa juz wybory bezposrednie. Jesli zarzad gminy
    nadal istnieje to jest on wybierany w osobnych wyborach bezposrednich?

    Seki | Hope | Tristan

  • 2. Data: 2006-06-16 21:35:58
    Temat: Re: zarzad gminy?
    Od: BartoszP <b...@B...pl>

    Seki Hope Tristan napisał(a):
> [...]
    > burmistrza czy prezydenta sa juz wybory bezposrednie. Jesli zarzad gminy
    > nadal istnieje to jest on wybierany w osobnych wyborach bezposrednich?

    W 2002 roku kompetencje zarządu gminy przejął wójt.

    --
    pozdr
    BartoszP