  • 1. Data: 2003-10-26 14:09:03
    Temat: Zawiadomienie sądowe
    Od: "???" <s...@p...onet.pl>

    Otrzymałem za pośrednictwem poczty, zawiadomienie sądowe o terminie
    posiedzenia sądu z mojego powództwa. W zawiadomieniu jest zawarte zdanie
    "Stawiennictwo reprezentowanej strony na posiedzeniu jest obowiązkowe /
    nieobowiązkowe." Nic nie jest skreślone, zakreślone ani w żaden inny sposób
    zaznaczone.
    Moje pytanie : czy wobec powyższego powinienem pojechać na posiedzenie, nie
    muszę ale mogę czy też muszę pojechać. Dodam, że sprawa gospodarcza o
    zapłatę.