  • 1. Data: 2006-05-04 13:32:26
    Temat: najem lokalu
    Od: oskar<i...@w...pl>

    wynajołem hale na 10lat poniosłem koszty chce odgrodzic sie od własciciela a on mi
    grozi ze wyżuci mnie bo plac niejest mój tylko hala jakie mam prawa czy moge
    podac go do sądu o oczkodowanie?????A w dodatku nieodprowadza podatku za
    czynsz który mu płace a ja to wciągam w koszty.Prosze o pomoc prawnika.Z gury
    d...@w...pl

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-05-05 03:25:07
    Temat: Re: najem lokalu
    Od: witek <w...@s...interia.pl.invalid>

    oskar wrote:
> [...]
    > czynsz który mu płace a ja to wciągam w koszty.Prosze o pomoc prawnika.Z gury

    hit sezonu.

  • 3. Data: 2006-05-05 14:46:45
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > hit sezonu.

    Do kompletu brakuje jeszcze tylko "wciongam", "sondu" i "ktury"... A co do
    nieodprowadzania podatku - napisac o tym do Urzedu Skarbowego ;-) Albo z
    napisanym pismem pojsc do wlasciciela i zazadac uregulowania pod rygorem
    zlozenia takiego pisma (tudziez mozna tu wowczas przekonac go, ze
    odgrodzenie jest dobrym pomyslem ;-) ).

    Pozdrawiam,

    Tiger