  • 1. Data: 2003-04-30 21:45:19
    Temat: Spoldzielnia mieszkaniowa
    Od: "Pinki" <p...@o...pl>

    Witam,
    na moim osiedlu powstala siec komputerowa z dostepem do internetu (siec
    zalozyla firama, ktora ma podpisana umowe na wylacznosc), ale ma dosc
    wysokie polaty, postanowilem wiec sam zalozyc siec, ktora miala byc darmowa
    i dostepna dla osob z mojego osiedla. Napisalem podanie w ktorym prosze o
    zgode etc. odpowiedz przyszla odmowna (umowa podpisana z inna firma). Czy
    moge uzyskac jakos pozwolenie (przepisy prawne, badz inne legalne sposoby).
    Siec byla by dobrowolna inicjatywa mieszkancow, nikt za to nie pobieral by
    pieniedzy (wylacznie zakup urzadzen sieciowych, na ktore zloza sie
    zainteresowani) i byla by rarejestrowana jako stowarzyszenie. Prosze o rady
    i informacje.

    --
    ***Pinki***

  • 2. Data: 2003-05-01 05:40:09
    Temat: Re: Spoldzielnia mieszkaniowa
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

> [...]
    > pieniedzy (wylacznie zakup urzadzen sieciowych, na ktore zloza sie
    > zainteresowani) i byla by rarejestrowana jako stowarzyszenie. Prosze o

    To jest tak : spoldzielnia to wy, wiec teoretycznie jezeli spora czesc
    mieszkancow wyrazi chec na takowa siec, zarzad powinien sie zgodzic. Ale to
    teoria. Musiscie naciskac, bo od tatmtych biora w lape, a wy im grosza nie
    dacie.

    Fantom

  • 3. Data: 2003-05-01 09:04:14
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    takowa siec, zarzad powinien sie zgodzic. Ale to

    >bo od tatmtych biora w lape, a wy im grosza nie
    > dacie.
    >
    > Fantom

    każdu, kto wie o popełnieniu przestępstawa ma obowiązek
    powiadomić organy ścigania,

    rozumiem, że kolega albo bierze albo daje,

    tak czy owak, nalezy zawiadomić przynajmniej
    Radę Nadzorczą tej spółdzielni,

    pozdrowienia spółdzielcze,
    JarekM,
    spółdzielca z M-ileśtam.

  • 4. Data: 2003-05-01 09:24:20
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > tak czy owak, nalezy zawiadomić przynajmniej
    > Radę Nadzorczą tej spółdzielni,

    Rada Nadzorcza ? Chyba w dobrej sm jestes. U nas Rada gorsza niz Zarzad

    Fantom

  • 5. Data: 2003-05-01 10:34:16
    Od: "Pinki" <p...@o...pl>

> [...]
    > teoria. Musiscie naciskac, bo od tatmtych biora w lape, a wy im grosza nie

    No to jest juz lepiej, a mozesz podac jakis dokument prawny mowiacy o tym,
    ze spoldnielnia to wlasnosc lokatorow ( tak abym mial jakies pokrycie w
    dokumencie prawnym).

    --
    ***Pinki***

  • 6. Data: 2003-05-01 11:15:04
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    > No to jest juz lepiej, a mozesz podac jakis dokument prawny mowiacy o tym,
    > ze spoldnielnia to wlasnosc lokatorow ( tak abym mial jakies pokrycie w
    > dokumencie prawnym).

    W kazdej SM najwazniejszy jest statut oraz rozne regulaminy i uchwaly do
    niego

    Fantom

  • 7. Data: 2003-05-01 19:54:32
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    > W kazdej SM najwazniejszy jest statut oraz rozne regulaminy i uchwaly do
    > niego
    >
    > Fantom

    ustawa prawo spółdzielcze
    pzdr