  • 1. Data: 2003-04-30 21:26:47
    Temat: allegro i naciągacze
    Od: "ToRNi" <t...@i...pl>

    Przed świetami sprzedałem komórkę na allegro za kwote 240 zł + przesyłka za
    pobraniem. komórka była 100% sprawna. Odbiorca odebrał szybciutko i było
    wszystko okey. Dzisiaj dostaje maila, że komórka jest niesprawna i prosi o
    zwrot kasy. Nie mam sprawy oddam mu pieniądze, ale jeżeli dostana taką samą
    komórkę, w takim samym stanie.A domyślam się żę nie jest to ta sama
    komórka, albo została uszkodzona. Zaznacze że na allegro mam około 60
    pozytywów, jakies 3 negatywy nie z mojej winy. Gościu straszy mnie sprawą
    cywilną i wogóle. Co mam zrobić?

  • 2. Data: 2003-05-02 02:56:04
    Temat: Re: allegro i naciągacze
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <b8s39b$ojh$1@atlantis.news.tpi.pl>, ToRNi wrote:
    > Przed ?wietami sprzeda?em komórk? na allegro za kwote 240 z? + przesy?ka za
    > pobraniem. komórka by?a 100% sprawna. Odbiorca odebra? szybciutko i by?o
    > wszystko okey. Dzisiaj dostaje maila, ?e komórka jest niesprawna i prosi o
    > zwrot kasy. Nie mam sprawy oddam mu pieni?dze, ale je?eli dostana tak? sam?
    > komórk?, w takim samym stanie.A domy?lam si? ?? nie jest to ta sama
    > komórka, albo zosta?a uszkodzona. Zaznacze ?e na allegro mam oko?o 60
    > pozytywów, jakies 3 negatywy nie z mojej winy. Go?ciu straszy mnie spraw?
    > cywiln? i wogóle. Co mam zrobiae?

    A masz od niego pozytywny komentarz po zakupie lub/i maila ze wszystko
    dziala? A dopiero po jakims czasie stwierdzil ze jednak nie? Jesli tak
    to ja bym go olal - jakis naciagacz.

    Jeszcze powiedz ile on ma i jakich komentarzy oraz jakie dokladnie
    jest wedlug niego to "uszkodzenie". Tzn. czy jest to cos takiego co
    mogl z poczatku nie zauwazyc.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2003-05-02 20:25:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Zakładam, że nie jesteś przedsiębiorcą. W takim razie ja na Twoim miejscu
    zażądałbym od faceta dowodu na to, że komórka była niesprawna w chwili
    dostawy. Zgodnie z prawem cywilnym, to on musi udowodnić ten fakt. Ty wszak
    gwarancji na to urządzenie nie udzielałeś, i jeśli było sprawne w chwili
    odbioru, a zepsuło się nazajutrz, to Ciebie to nie dotyczy. Ciekawy jestem
    jak on to udowodni.