eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozamowienie internetowe › zamowienie internetowe
  • Data: 2004-03-03 21:04:28
    Temat: zamowienie internetowe
    Od: "..." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!
    Mam pytanie odnosnie zakupow przez internet. Zlozylam zamowienie i oczekuje
    na przesylke za pobraniem. Czy moge przed zaplaceniem listonoszowi przesylke
    rozpakowac w celu obejrzenia zawartosci? Co zrobic w przypadku gdy zawartosc
    nie bedzie zgodna z trescia zamowienia? Dokladnie sytuacja wyglada
    nastepujaco: zamowilam trzy podobne kosmetyki, a cena jednego byla
    zadziwiajaco niska (nie wiem czy to nie pomylka na stronie internetowej
    sprzedawcy) Czy gdybym w tym przypadku otrzymala produkt o mniejszej
    objetosci niz bylo to ujete w formularzu zamowienia moge tej przesylki po
    odpakowaniu nie przyjac? Jesli nie to co w takim przypadku moge zrobic
    (jesli byla to wina w systemie sprzedawcy i przyslal on mi produkt inny niz
    zamawialam)? Pzdr M


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1