eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozamowienie internetowe › Re: zamowienie internetowe
  • Data: 2004-03-03 21:46:32
    Temat: Re: zamowienie internetowe
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "..." <m...@c...com.pl> wrote in message news:c25h8u$lho$1@news.onet.pl...
    > Witam!
    > Mam pytanie odnosnie zakupow przez internet. Zlozylam zamowienie i
    oczekuje
    > na przesylke za pobraniem. Czy moge przed zaplaceniem listonoszowi
    przesylke
    > rozpakowac w celu obejrzenia zawartosci? Co zrobic w przypadku gdy
    zawartosc
    > nie bedzie zgodna z trescia zamowienia? Dokladnie sytuacja wyglada
    > nastepujaco: zamowilam trzy podobne kosmetyki, a cena jednego byla
    > zadziwiajaco niska (nie wiem czy to nie pomylka na stronie internetowej
    > sprzedawcy) Czy gdybym w tym przypadku otrzymala produkt o mniejszej
    > objetosci niz bylo to ujete w formularzu zamowienia moge tej przesylki po
    > odpakowaniu nie przyjac? Jesli nie to co w takim przypadku moge zrobic
    > (jesli byla to wina w systemie sprzedawcy i przyslal on mi produkt inny
    niz
    > zamawialam)? Pzdr M
    >
    Nie.
    Możesz po zapłaceniu (jeśli np. odbierasz na poczcie) otworzyć tą paczkę w
    obecności pracownika poczty i spisać co było w środku w momencie otwarcia.
    Poczta nie jest stroną w dochodzeniu do tego co miało być, a co nie, w
    prawidłowo dostarczonej paczce.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1