  • 1. Data: 2007-02-04 19:37:30
    Temat: zameldowanie - zgoda współwłaściciela ?
    Od: "Planeta" <p...@w...pl>

    Witam!

    Mam pytanie. Czy aby zameldować kogoś w mieszkaniu potrzebna jest do tego
    zgoda współwłaściciela tego mieszkania ?

    Pzdr.
    Planeta

  • 2. Data: 2007-02-04 20:45:51
    Temat: Re: zameldowanie - zgoda współwłaściciela ?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Planeta napisał(a):
    > Mam pytanie. Czy aby zameldować kogoś w mieszkaniu potrzebna jest do tego
    > zgoda współwłaściciela tego mieszkania ?
    Nie
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-02-04 21:02:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Planeta wrote:
    > Witam!
    >
    > Mam pytanie. Czy aby zameldować kogoś w mieszkaniu potrzebna jest do tego
    > zgoda współwłaściciela tego mieszkania ?

    Na zameldowanie niczyja zgoda nie jest potrzebna. Tylko na zamieszkanie
    potrzebna jest zgoda osoby "uprawnionej" (np. właściciela).

  • 4. Data: 2007-02-05 07:29:03
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    badzio napisał(a):

    > Nie

    Ale bez obecności właściciela (czyli praktycznie bez jego zgody) nie
    zameldujesz się w normalnym trybie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2007-02-05 07:53:53
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Liwiusz porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ale bez obecności właściciela (czyli praktycznie bez jego zgody) nie
    > zameldujesz się w normalnym trybie.
    To zameldujesz sie w nienormalnym.
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-02-05 12:12:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz napisał(a):

    > Ale bez obecności właściciela (czyli praktycznie bez jego zgody) nie
    > zameldujesz się w normalnym trybie.

    Jeśli masz umowę najmu na piśmie, urzędasy mają psi obowiązek zameldować
    bez żadnych dodatkowych warunków.

  • 7. Data: 2007-02-05 14:54:49
    Od: l...@p...onet.pl

    > Jeśli masz umowę najmu na piśmie, urzędasy mają psi obowiązek zameldować
    > bez żadnych dodatkowych warunków.

    Owszem, ale większość pytań typu "czy mogę zameldować się bez zgody
    właściciela" dotyczy osób, które ani właścicielami nie są, ani - zazwyczaj -
    nie mają nawet umowy najmu. Jeśli wezmą sobie do serca odpowiedzi na
    grupie: "Tak", to może ich spotkać niemiłe rozczarowanie w urzędzie.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 8. Data: 2007-02-05 14:58:16
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > Patrze, patrze a tu Liwiusz porozsypywal nastepujace haczki:
    > To zameldujesz sie w nienormalnym.

    Owszem, pod warunkiem, że wykażesz że nie możesz się zameldować w "normalny"
    sposób, oraz oczywiście dostarczysz dowody uzasadniające fakt, że mieszkasz pod
    danym adresem. Procedura trwa miesiąc.

    BTW: Czy ktoś ma doświadczenie z medlowaniem w drodze decyzji
    administracyjnej? Jeśli tak, to proszę o kontakt :-)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 9. Data: 2007-02-05 14:59:07
    Od: "Planeta" <p...@w...pl>

    Witam!

    Sytuacja jest tego rodzaju, ze mieszkam z zona w mieszkaniu (jestesmy
    wspolwlascicielami). Jestesmy w trakcie rozwodu, ona ma faceta. I
    zastanawiam sie, czy moglaby go zameldowac w naszym domu bez mojej zgody.

    Pzdr.
    Planetum

  • 10. Data: 2007-02-05 15:03:44
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > wspolwlascicielami). Jestesmy w trakcie rozwodu, ona ma faceta. I
    > zastanawiam sie, czy moglaby go zameldowac w naszym domu bez mojej zgody.

    Jeśli facet mieszka w waszym mieszkaniu, to nawet Ty miałbyś obowiązek go
    zameldować. A jak nie mieszka - to nawet żona nie może go zameldować. Nie może
    nie w tym sensie, że jest to nie do wykonania, tylko że meldując go
    poświadczyłaby nieprawdę. Choć - oczywiście - jest to wykonalne.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz