  • 1. Data: 2007-02-04 18:19:58
    Temat: Wspólnota Mieszkaniowa - pytania różne
    Od: "don ki chot" <d...@k...pl>

    Wspolnota Mieskaniowa (WM) Uchwalila budowe bramy wjazdowej do kamienicy.
    Dzis dostalem note obciazeniowa. Problem polega na tym, ze brama miala
    posiadac silowniki i pilota a nie posiada. Ponadto jest nie zamykana i tak
    kazdy moze wejsc.
    Majac powyzsze na uwadze odpisalem, ze usluga nie jest wykonana w calosci i
    za nia w chwili obecnej nie zaplace.

    Czy mialem do tego prawo?

    Dodatkowo nota zostala wystawiona w 2005r a uchwala i budowa bramy w 2006!!!
    Co uznalem za bzdure i kolejny powod do tego aby nie placic (obecnie).

    Czy mialem do tego prawo?

    Sytuacja hipotetyczna: WM podejmuje uchwale na jakas absrdalna inwestycje
    (jakakolwiek), czy mam obowiazek ja akceptowac i placic czy pozostaje tylko
    droga sadowa?

  • 2. Data: 2007-02-04 19:28:24
    Temat: Re: Wspólnota Mieszkaniowa - pytania różne
    Od: "m@rkop" <m...@g...com>

    On 4 Lut, 19:19, "don ki chot" <d...@k...pl> wrote:
    > czy mam obowiazek ja akceptowac i placic czy pozostaje tylko
    > droga sadowa?

    Każdą podjętą uchwałę, z którą się nie zgadzasz, możesz w czasie 6
    tygodni zaskarżyć do sądu.
    Pzdr

  • 3. Data: 2007-02-04 19:30:08
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Czy mialem do tego prawo?

    Następnym razem idź na zebranie WM. Dla swojego dobra.

    +inż.leva+

  • 4. Data: 2007-02-04 19:36:06
    Od: "don ki chot" <d...@k...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisał w wiadomości

    > Następnym razem idź na zebranie WM. Dla swojego dobra.
    >
    > +inż.leva+

    w czasie podjecia Uchwaly nie bylem wlascicielem mieszkania - prozaiczna
    przyczyna nieobecnosci, ale moze masz cos sensownego i przydatnego do
    powiedzenia w zwiazku z moim pierwszym postem?

  • 5. Data: 2007-02-05 15:41:41
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > w czasie podjecia Uchwaly nie bylem wlascicielem mieszkania - prozaiczna
    > przyczyna nieobecnosci, ale moze masz cos sensownego i przydatnego do
    > powiedzenia w zwiazku z moim pierwszym postem?

    No to w momencie nabywania mieszkania należało się zapoznać z uchwałmi WM.
    Zwykle uchwała tego typu - tzn. której wykonanie wymaga dodatkowego
    obciążenia się lokatoów wymaga zgody 100% właścicieli mieszkania. Jeśli
    natomiast coś jest niezgodne z uchwałą to niech sobie będzie. Ich problem. A
    Ty nic nie płać dopóki nie będzie wykonane właściwie.

    +inż.leva+