  • 1. Data: 2007-02-04 16:17:43
    Temat: porzadki i windows 98
    Od: "SW" <s...@s...pl>

    Kolega prowadzil kiedys firme, zamnknal ja jakis czas temu. Teraz robil
    porzadki i znalazl u siebie oryginalna wersje win98 (zapakowana,
    zalakowana), ktora mi sprezentowal.
    I tu moje pytanie bo na ksiazce jest napis, ze tylko do rozprowadzania z
    nowymi kompami, czy moge uzywac legalnie takiej kopii windy?

  • 2. Data: 2007-02-04 16:42:51
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "SW" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > I tu moje pytanie bo na ksiazce jest napis, ze tylko do rozprowadzania z
    > nowymi kompami, czy moge uzywac legalnie takiej kopii windy?

    Pewnie nie - ale - przylacze sie do pytania
    - w takim wypadku łamiemy karne tez czy tylko cywilne?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-02-04 16:54:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 4 Feb 2007 17:42:51 +0100, SDD napisał(a):

    > Pewnie nie - ale - przylacze sie do pytania
    > - w takim wypadku łamiemy karne tez czy tylko cywilne?

    Tylko cywilne, a programu wg mnie można używać - w końcu jest legalny,
    łamiemy jedynie licencję i narażamy sie na proces cywilny, ale taki jest
    mało prawdopodobny.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2007-02-04 17:39:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik SW napisał:
> [...]
    > I tu moje pytanie bo na ksiazce jest napis, ze tylko do rozprowadzania z
    > nowymi kompami, czy moge uzywac legalnie takiej kopii windy

    Wg polskiego prawa - możesz.

    Oczywiście M$ będzie Cię oszukiwał, że nie możesz.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 5. Data: 2007-02-04 17:41:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik SDD napisał:
    > Pewnie nie - ale - przylacze sie do pytania
    > - w takim wypadku łamiemy karne tez czy tylko cywilne?

    Żadne. M$ nigdy nikogo nie poda o to do sądu. Zrobili to w Niemczech dostali po dupie
    i się
    nauczyli, że lepiej mącić zdezorientowanym ludziom w pacynkach i oszukiwać ich na
    potęgę.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 6. Data: 2007-02-04 17:43:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:eq55s4$43t$2@news.onet.pl...

    > Żadne. M$ nigdy nikogo nie poda o to do sądu. Zrobili to w Niemczech
    > dostali po dupie i się nauczyli, że lepiej mącić zdezorientowanym ludziom
    > w pacynkach i oszukiwać ich na potęgę.

    Buzdygan pieprzy jak zwykle.

  • 7. Data: 2007-02-04 17:46:04
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > nauczyli, że lepiej mącić zdezorientowanym ludziom w pacynkach i oszukiwać
    > ich na potęgę.

    A skąd takie wnioski? Mam zupełnie odmienne zdanie o MS.
    --
    Maluch

  • 8. Data: 2007-02-04 17:48:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Maluch" <n...@m...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w wiadomości

    > A skąd takie wnioski? Mam zupełnie odmienne zdanie o MS.

    Nie dyskutowac z buzdyganem tylko wsadzić do KF i nie ciągnąć kolejnego
    flejma.
    buzdygana wlasnie wypuscili wiec musi jakos odreagowac.

  • 9. Data: 2007-02-04 17:50:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Maluch napissał:
    > A skąd takie wnioski? Mam zupełnie odmienne zdanie o MS.

    Rozmawiałem z ich rzecznikiem.
    Uparcie twierdził, że to naruszenie umowy licencyjnej - buacha cha cha cha -
    ale oni w swej łaskawości (buacha cha cha) nigdy nie podadzą takiego użytkownika do
    sądu.

    I wcale mnie to nie dziwi - jeden taki wygłup i całe ich pieprzenie "sprzedaży
    licencji na
    użytkowanie" (buacha cha cha cha) idzie do piachu.

    Zresztą wkrótce już i tak pójdzie :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 10. Data: 2007-02-04 18:01:40
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > I wcale mnie to nie dziwi - jeden taki wygłup i całe ich pieprzenie
    > "sprzedaży licencji na użytkowanie" (buacha cha cha cha) idzie do piachu.
    >
    > Zresztą wkrótce już i tak pójdzie :)

    Czyżby?. Chyba w końcu wezmą się na poważnie za nędznych złodzieji, bo do
    tej pory to była zabawa cyt. "Minister finansów mobilizowała wczoraj służby
    celne do ochrony ekonomicznych interesów producentów i właścicieli praw
    autorskich. Przed kamerami wicepremier Zyta Gilowska łamała pirackie płyty,
    a szef Służby Celnej".
    Źródło: http://biznes.onet.pl/0,1473937,wiadomosci.html
    --
    Maluch