  • 1. Data: 2007-02-04 20:17:08
    Temat: Kredyt - spłata rat - mam kilka pytań
    Od: Iwo26 <c...@g...pl>

    Kredyt mam na 5 lat
    rata stała

    u przedstawiciela banku powiedziano mi że jak chcę spłacać wiecej
    niż 1 rate w miesiacu to musi to być 3 -krotność raty. I że po takiej
    wpłacie mam zadzwonić do banku.

    - dlaczego akurat 3-krotność??
    - po co mam dzwonić do banku??
    - a co się stanie jeżeli wpłace nie 3 rat w jednym miesiacu a np 2 albo
    4?? I nie powiadomię o tym banku??

  • 2. Data: 2007-02-04 20:18:51
    Temat: Re: Kredyt - spłata rat - mam kilka pytań
    Od: Iwo26 <c...@g...pl>

    Zapomniałam dodać że kredyt brany jest w FIAT BANKU.

  • 3. Data: 2007-02-04 20:33:14
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Iwo26" <c...@g...pl> napisał

> [...]
    >
    > - dlaczego akurat 3-krotność??
    > - po co mam dzwonić do banku??
    > - a co się stanie jeżeli wpłace nie 3 rat w jednym miesiacu a np 2 albo

    A nie prościej zapytać w banku? Skąd tu mamy znać szczegóły umowy i
    regulaminu tego kredytu?

    Spotkałem się z takim rozwiązaniem, że pieniądze wpłacone przed czasem
    czekają w nieoprocentowanym depozycie i są zaliczane na poczet spłaty
    dopiero w momencie zapadnięcia raty. W takim przypadku wcześniejsza wpłata
    kilku rat nie ma sensu. Może kontakt z bankiem jest potrzebny po to by
    ktoś ręcznie dokonał tego przeksięgowania? Może w regulaminie masz, że nie
    bawią się w to, jeśli chodzi o mniej niz trzykrotność raty? Tylko gdybam.
    Poczytaj swoje dokumenty lub popytaj w banku.

  • 4. Data: 2007-02-04 21:03:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Iwo26 wrote:

    > u przedstawiciela banku powiedziano mi że jak chcę spłacać wiecej
    > niż 1 rate w miesiacu to musi to być 3 -krotność raty. I że po takiej
    > wpłacie mam zadzwonić do banku.

    Nie ta grupa - idź na banki.

    > - dlaczego akurat 3-krotność??

    Bo tak jest w umowie.

    > - po co mam dzwonić do banku??

    Bo tak jest w umowie.

    > - a co się stanie jeżeli wpłace nie 3 rat w jednym miesiacu a np 2 albo
    > 4?? I nie powiadomię o tym banku??

    Przeczytaj umowę.

  • 5. Data: 2007-02-05 07:35:14
    Od: Grzesio <a...@d...com>

    Iwo26 napisał(a):
    > - dlaczego akurat 3-krotność??
    > - po co mam dzwonić do banku??

    moze chodzi o nowy harmonogram splaty - przy mniejszej wplacie
    nikomu nie chcialoby sie na nowo przeliczac :)

    --
    Grzesiek