  • 1. Data: 2005-06-06 20:13:39
    Temat: zameldowanie w DE
    Od: "AURORE" <s...@o...pl>

    Witam.

    Chcialabym sie dowiedziec, jakie dokumenty musze przedlozyc, aby zameldowac sie
    w Niemczech, w mieszkaniu partnera, ktory jest obywatelem Niemiec?
    Nie mam wogole pojecia co do przepisow nt. meldunku w Niemczech - jezeli
    dysponujecie jakimis linkami, bylabym wdzieczna.
    Czy meldunek moze nastapic po zgloszeniu tzw. partnerstwa? + jakie dokumenty
    musze posiadac przy sobie, abym mogla zostac zameldowana?

    Prosze o odpowiedz.
    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2005-06-07 09:43:24
    Temat: Re: zameldowanie w DE
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-06 22:13 AURORE napisał(a):
> [...]
    > Czy meldunek moze nastapic po zgloszeniu tzw. partnerstwa? + jakie dokumenty
    > musze posiadac przy sobie, abym mogla zostac zameldowana?

    Ja musiałem pokazać paszport (nie pamiętam, czy patrzyli, że mam wizę) i
    umowę najmu.
    Ale ja mieszkałem sam.
    w.

    --