  • 1. Data: 2006-08-20 16:43:16
    Temat: zameldowanie
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Sprawa zameldowania czesto sie pojawia na grupie, ale nie moge sie
    jednego doszukac. Czy mozna nie byc nigdzie zameldowanym i normalnie
    egzystowac? Normanie, tzn. pracowac, placic podatki, korzystac ze sluzby
    zdrowia itd. Testowal to ktos? Jak zapatruja sie na taka osobe urzedy,
    banki...?

    --
    jimmij

  • 2. Data: 2006-08-20 17:58:15
    Temat: Re: zameldowanie
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    jimmij napisał(a):

> [...]
    > egzystowac? Normanie, tzn. pracowac, placic podatki, korzystac ze sluzby
    > zdrowia itd. Testowal to ktos? Jak zapatruja sie na taka osobe urzedy,

    Oczywiscie, bedziesz wtedy miec status bezdomnego i tyle - w niczym to
    nie przeszkadza.

    Jacek

  • 3. Data: 2006-08-21 18:30:24
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 20-08-2006 o 19:58:15 castrol <j...@w...wp.pl> napisał(a):

    > Oczywiscie, bedziesz wtedy miec status bezdomnego i tyle - w niczym to
    > nie przeszkadza.

    A co wtedy wpisac w NIP-3 w pozycji "data zameldowania". Bo ja - jako
    bezdomny - chcialbym prowadzic dzialalnosc gospodarcza.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 4. Data: 2006-08-21 18:41:36
    Od: d...@o...pl

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > A co wtedy wpisac w NIP-3 w pozycji "data zameldowania". Bo ja - jako
    > bezdomny - chcialbym prowadzic dzialalnosc gospodarcza.

> [...]

    Sądzę, że to dobry pomysł. Jak US windykowałby wtedy podatki ?;]