  • 1. Data: 2006-08-20 17:36:53
    Temat: list z prokuratury
    Od: ben <b...@o...pl>

    Sytuacja wyglada tak:
    Jestem aktualnie za granicą i nie wracam do Polski w najblizszym czasie.
    Kilka miesięcy temu ukradziono mi opony o znacznej wartości.
    Jako że podejrzewałem kto to zrobił poszedłem na policje i wskazałem
    podejrzanych. Tydzień temu dostałem polecony z prokuratury na 99% w w/w
    sprawie, rodzina nie odebrała go argumentujac że mnie nie ma.
    Czy mam obowiazek obebrac taki list?
    Co stanie się gdy nie odbiore go w ciągu kilku miesięcy?

    pozdrawiam i dzięki za pomoc Marcin

  • 2. Data: 2006-08-20 21:57:10
    Temat: Re: list z prokuratury
    Od: "Kudlaciatko K0n53RVVaTYVVNE" <ChWD.inkowskopodobnym@niech. zyje wolny liban i czeczenia!.pl>

    > Co stanie się gdy nie odbiore go w ciągu kilku miesięcy?

    po 14 dniach będzie list zwrócony do nadawcy z domniemaniem że go odebrałeś
    i przeczytałeś ;) ot i rodzima logika ;)

  • 3. Data: 2006-08-20 22:17:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ben" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    A nie zostałeś pouczony o obowiązku podania adresu aktualnego? Pismo najpewniej
    zawiera albo postanowienie o umorzeniu sprawy albo informację o przekazaniu z
    aktem oskarżenia. Jeśli go nie odbierzesz, to w sumie nic się nie stanie, tylko
    nie będziesz mógł korzystać ze swoich praw pokrzywdzonego.