  • 1. Data: 2002-10-28 15:50:52
    Temat: zameldowanie
    Od: "GS" <g...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.

    Mam nadzieje ze tego pytania nie bylo wczesniej.

    Otoz jakie prawa ma osoba zameldowana w mieszkaniu?
    przyklad:
    jest malzenstwo i jedna osoba jest wlascicielem mieszkania a druga jest
    zameldowana w innym miejscu. Jezeli teraz ta osoba mieszkajaca w innym
    miejscu chce sie zameldowac w mieszkaniu to czy musi niec zgode wlasciciela
    i czy jezeli jest juz zameldowana to ma jakies prawa, ktorych nie ma sie nie
    bedac zameldowanym?
    A jezeli wlascicielem mieszkania (domu) jest rodzic a syn/corka jest
    zameldowana w tym to domu to czy sym/corka ma jakies prawa do tego domu, czy
    rodzic moze sprzedac mieszkanie(dom) bez wiedzy osob zameldowanych?

    Mam nadzieje ze opisalem jasno. Czekam wiec na odpowiedzi.
    pozdrawiam
    Grzegorz S