  • 1. Data: 2004-01-15 21:29:49
    Temat: zamazanie skazania
    Od: "Robox0" <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Ciązy na mnie kara pozbawienia wolności 1rok w zawieszniu na 2 lata...
    Po jakim czasie mogę sie ubiegać o wymazanie tego z akt. I od kiedy liczy
    sie ten czas... od dnia uprawomocnienia wyroku czy od jego zakończenia.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-15 21:52:59
    Temat: Re: zamazanie skazania
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Robox0 wrote:
    > Ciązy na mnie kara pozbawienia wolności 1rok w zawieszniu na 2 lata...
    > Po jakim czasie mogę sie ubiegać o wymazanie tego z akt. I od kiedy liczy
    > sie ten czas... od dnia uprawomocnienia wyroku czy od jego zakończenia.

    art.76 kk

    KG

  • 3. Data: 2004-01-15 22:19:42
    Od: "Robox0" <r...@p...onet.pl>

    > art.76 kk

    Art. 76. § 1. Skazanie ulega zatarciu z mocy prawa z upływem 6 miesięcy od
    zakończenia okresu próby.

    Czyli jak dobrze rozumuje moge sie ubiegać o zatarcie skazania juz 6 mies.
    po zakończeniu wyroku. Czy muszę wnosić sprawę do sądu i pokrywać koszty
    procesu (jesli tak to jak są one wielkie). Przepraszam za laickie pytania...

  • 4. Data: 2004-01-15 22:26:11
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Robox0 wrote:
> [...]
    > procesu (jesli tak to jak są one wielkie). Przepraszam za laickie pytania...

    nic nie musisz robić

    KG

  • 5. Data: 2004-01-15 22:39:53
    Od: Wojtek <c...@i...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > art.76 kk
    >
    > KG

    A tak wogole to jak sie mozna ubiegac o wymazanie z listy skazanych? Czy
    jakis wniosek i gdzie sie go zanosi? A moze jest jakis wzor (formularz)
    tego pisma?

    Wojtek

  • 6. Data: 2004-01-16 01:40:55
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <ZEENb.148641$Tz1.44308@news.chello.at>, Wojtek wrote:
    > A tak wogole to jak sie mozna ubiegac o wymazanie z listy skazanych? Czy
    > jakis wniosek i gdzie sie go zanosi? A moze jest jakis wzor (formularz)
    > tego pisma?

    To się dzieje _samo_, nie przyspieszysz tego.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 7. Data: 2004-01-16 16:44:16
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Samotnik wrote:
    > To się dzieje _samo_, nie przyspieszysz tego.

    niekiedy można (art.107 kk)

    KG

  • 8. Data: 2004-01-17 22:36:31
    Od: Wojtek <c...@i...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > niekiedy można (art.107 kk)
    >
    > KG

    No dobrze.
    Jak minie juz okres proby i powiedzmy 2 lata, to jest juz pewnosc, ze
    nie ma mnie na liscie skazanych i moge sie do nich zglosic po papierek o
    niekaralnosci?

  • 9. Data: 2004-01-18 09:35:00
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Wojtek wrote:
    > No dobrze.
    > Jak minie juz okres proby i powiedzmy 2 lata, to jest juz pewnosc, ze
    > nie ma mnie na liscie skazanych i moge sie do nich zglosic po papierek o
    > niekaralnosci?

    A czy u nas w urzędzie to w ogóle jest jakaś pewność? ;)
    Ale tak powinno być.

    KG

  • 10. Data: 2004-01-18 11:10:51
    Od: Wojtek <c...@i...pl>

    Użytkownik kam napisał:

    > A czy u nas w urzędzie to w ogóle jest jakaś pewność? ;)
    > Ale tak powinno być.
    >
    > KG

    ok
    sprawdzimy...