  • 1. Data: 2004-01-15 21:19:30
    Temat: BEZROBOCIE !!! Proszę o opinię bezrobotnych na ten temat !!
    Od: "Paweł Czerwiński" <p...@a...pl>

    Witam
    Prowadzę badania naukowe na temat bezrobocia w Polsce. W związku z czym
    potrzebuje Twojej pomocy. Czy możesz poświęcić mi chwilę swojego cennego czasu
    i odpowiedzieć mi na kilka pytań ?! Jeżeli tak wklej w swoją przeglądarkę
    poniższy adres www, przeniesie cię na stronę z ankietą. Wypełnienie ankiety
    zajmuje jedyne około trzech minut.
    Za wyrozumiałość i pomoc serdecznie Ci dziękuję.
    Pozdrawiam

    Paweł Czerwiński

    www.bezrobociepl.republika.pl/ankieta.html

    strona główna witryny &#8222;Bezrobocie w Polsce &#8211; Przyczyny i Skutki&#8221;
    www.bezrobociepl.republika.pl

  • 2. Data: 2004-01-15 21:36:47
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pemakai "Paweł Czerwiński" kemenangan <15 sty 2004> menyalin :

    eh, na pl.soc.dekadentyzm tez widzialem ten post, straszne!