    From: newman <marcin_nomorespam!@mymanufactory.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zalozenie KW, oplaty
    Date: Thu, 06 Oct 2005 09:54:38 +0200

    witam!

    wiem, ze temat juz byl wielokrotnie poruszany, jednak wiekszosc postow
    jest dosc starej daty i niektore rzeczy mogly sie zmienic.

    Zlozylem wniosek o zalozenie KW i o wpis do hipoteki (mieszkanie
    kredytowane). Jest to spoldzielcze wlasn. prawo do lokalu, rynek wtorny.
    Mieszkanie kupilem za 190tys. Moje pytanie: jak wyliczyc sobie oplaty
    jakie bede musial wniesc do sadu? Dzwoniac do Wydzialu Ksiag Wieczystych
    otrzymalem tylko taka sucha informacje od Pani (ktory chyba nie byla za
    bardzo zorientowana), ze bedzie to 1/5 wartosci! co mnie troche
    przerazilo bo jesli to jest 1/5 ze 190 000 no to bede musial sprzedac
    mieszkanie ! ;)

    bardzo prosze o pomoc jak wyliczyc te koszta ???

    pozdrawiam!
    Marcin