  • 11. Data: 2006-11-26 14:40:35
    Temat: Re: zaloba narodowa a dyskoteka
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Huckleberry napisał(a):

    > Gdzie napisałem, że ja uwazam?

    Taki mój wymysł. Ale cieszę sie że jesteś rozsądny, choć pesymistyczny.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 12. Data: 2006-11-26 15:01:13
    Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl>

    > Taki mój wymysł. Ale cieszę sie że jesteś rozsądny, choć pesymistyczny.

    Niestety obserwując to co się dzieje w naszym kraju podejrzewam, że niedługo
    znajdzie się paragraf i na tą sprawę :(
    pozdrawiam

  • 13. Data: 2006-11-26 23:41:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michal K. wrote:

    > Ukarać?! Za co?!

    Za to, że banda hipokrytów chce zbić kapitał polityczny na cudzej
    tragedii, a inna banda histeryków lubi robić powierzchowne żałobne
    popisy, a ktoś ma czelność się bawić... ;-/

  • 14. Data: 2006-11-27 09:33:03
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety obserwując to co się dzieje w naszym kraju

    A co się dzieje? Może wiesz o czymś czego nie wiemy?

    Graszka

  • 15. Data: 2006-11-28 09:14:06
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Za to, że banda hipokrytów chce zbić kapitał polityczny na cudzej
    > tragedii, a inna banda histeryków lubi robić powierzchowne żałobne
    > popisy, a ktoś ma czelność się bawić... ;-/

    No, ale kara to się należy histerykom i hipokrytom raczej, a nie
    organizatorowi...

    Justyna

  • 16. Data: 2006-11-28 17:54:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krys wrote:

    > No, ale kara to się należy histerykom i hipokrytom raczej, a nie
    > organizatorowi...

    Nie w tym kraju - tutaj raczej ukarani zostaną ci, co im tę histerię i
    hipokryzję wytkną :-(

    Zresztą obawiam się, że nie tylko w tym kraju...

  • 17. Data: 2006-11-28 21:58:36
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    anna napisał(a):
    > czy za nieprzestrzeganie "zaloby narodowej" sa jakies reperkusje? na forum
    > czytalam
    > ze tu i owdzie sa imprezy

    Najpierw nalezaloby okreslic od jakiej ilosci liczy sie 'tragedia' i od
    jakiej ilosci wprowadza sie "zaloby narodowe".
    Rozumiem, ze to tragedia dla tych rodzin, moze dla regionu, ale co tak
    naprawde to obchodzi mieszkanca np. Elblaga?
    Dalsza sprawa - od jakiej ilosci mozna liczyc na rzadowe (czytaj nasze)
    pieniadze? Czym ci ludzie byli lepsi od tych ktorzy codziennie
    tragicznie gina w wypadkach samochodowych (nie mowie o sprawcach tylko o
    niewinnych ofiarach). O tym sie nie mowi, bo to nie medialne. A tragedia
    to jest niewatpliwa dla ich rodzin. Czesto tez sa to jedyne osoby ktore
    utrzymuja cala rodzine. Jakos nikt sie o nich nie troszczy... :/
    Inaczej "zalobe narodowa" nalezaloby wprowadzic na stale, az nie
    zmniejszy sie ilosc osob umierajacych w roznych tragediach (mniejszych,
    wiekszych, ale zawsze dla kogos to tragedia)...

    > czy takiego organizatora mozna ukarac? chyba nie bo nie ma przepisy,
    > bardziej moralnie wydaje mi sie

    Karac to powinno sie takich pacanow. Drzazgę w oku wroga, a belki w
    swoim nie widzi...

    pozdrawiam,
    Przemek O.